اسی پلنگ مزاحم دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: متهمی که به اسم اسی پلنگ معروف است پس از دستگیری با حکم قضایی در محل گردانده شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ علیرضا محرابی ضمن اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش محدوده نظام‌آباد معروف به اسی پلنگ به اتهام‌هایی چون ایجاد مزاحمت و شرارت برای شهروندان از جزئیات پرونده این متهم سخن گفت.
این مقام انتظامی اظهار داشت: چندی پیش یکی از اراذل و اوباش محدوده نظام‌آباد ضمن اقدام به عربده کشی و تهدید شهروندان و اهالی این محل با سلاح سرد اقدام به تخریب شیشه مغازه‌ها و خودنمایی کرده بود که با این حرکت ضمن ایجاد رعب و وحشت برای زنان و دختران نیز اسباب مزاحمت فراهم کرده بود.
وی افزود: با شکایت اهالی مردم در خصوص اقدامات شرورانه این متهم تیمی از مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ و با همکاری مأموران یگان امداد پلیس پایتخت برای دستگیری وی به محل اعزام و در عملیات غافلگیرکننده این متهم را در محل اختفای خود بازداشت و برای بازجویی به مقر پلیس منتقل کردند.
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار داشت:‌ این شرور که جزو اراذل و اوباش سطح ۲ است در جریان بازجویی‌ها با اشاره به اقدامات مجرمانه خود ضمن اظهار پشیمانی از کرده خود بیان داشته که مجموعه اقدامات خود را برای خودنمایی انجام داده است.
محرابی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا منتقل و براساس دستور قضایی صادره از سوی دادسرای ناحیه ۳۳ اوین در محل ارتکاب جرم گردانده شد تا ضمن اینکه هیمنه پوشالی وی در هم شکسته شود درس عبرت برای کسانی باشد که قصد ایجاد مزاحمت برای شهروندان را دارند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.