اسپانسر آبی‌ها بهتر از پرسپولیس

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: رایزنی‌ها را برای اعضای هیات مدیره استقلال آغاز کردیم و به نظر من تغییرات گسترده و عمده خواهد بود.

امیررضا خادم  با اشاره به آخرین وضعیت تغییرات در باشگاه استقلال اظهار داشت: همانطور که قول داده بودیم در ابتدا کار پرسپولیس را انجام دادیم و خوشبختانه آنها مشغول فعالیت شدند.

از سوی دیگر کار استقلال و بررسی‌هایش را آغاز کرده‌ایم که در همین راستا دیشب تا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه درخصوص باشگاه استقلال برنامه‌هایی داشتم و پیگیر بودم امروز هم همین هدف را دنبال خواهم کرد چون به مردم قول دادم و باید به قولم وفادار باشم.

معاون وزیر ورزش و جوانان و نماینده تام‌الاختیار وزارتخانه در امر خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درخصوص حامی استقلال نیز گفت: با شرکت‌های خوبی به جمع‌بندی رسیدیم ولی فکر می‌کنم اسپانسر استقلال از لحاظ مالی شرایط مناسب‌تری نسبت به پرسپولیس داشته باشد البته درخصوص مدیرعامل نفرات مدنظرمان را بررسی می‌کنیم تا هیات مدیره در مورد آنها تصمیم بگیرد زیرا یک گروه باید مدیرعامل استقلال را انتخاب کنند. در پرسپولیس هم این اتفاق افتاد و ما حالا تصمیم داریم در استقلال هیات‌مدیره‌ای را در نظر بگیریم که متفاوت نسبت به گذشته عمل کند و سیاست‌های باشگاه را زیر نظر داشته باشد فکر می‌کنم تا پایان هفته قطعا این تغییرات انجام شود.

خادم در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات گسترده و عمده خواهد بود گفت: تصور می‌کنم همینطور باشد و تغییرات در هیات مدیره باشگاه استقلال عمده و گسترده است.

منبع:شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.