اسپانیا، ایرلند را گباران کرد/ وداع زودهنگام شاگردان تراپاتونی با یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، شاگردان “ویسنته دل بوسکه” در حضور بیش از ۳۶ هزار تماشاگر ورزشگاه گدانسک آره نا لهستان موفق شدند با ۴ گل ایرلند را در هم بکوبند.

در این دیدار اسپانیا قهرمان یورو ۲۰۰۸ و جام جهانی ۲۰۱۰ از همان ابتدای بازی فشار زیادی روی دروازه ایرلند ایجاد کرد و خیلی زود در دقیقه ۴ موفق شد قفل دروازه حریف را بازکند. “فرناندو تورس” در دقیقه ۴ موفق شد روی اشتباه خط دفاعی ایرلند و “شی گیون” سنگربان این تیم نخستین گل بازی را به ثمر برساند.

نیمه اول علی رغم برتری بی چون و چرای اسپانیا با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. در نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ گیون ضربه فنی “اینیستا” را دفع کرد و توپ دقیقا در مسیر حرکت “داوید سیلوا” قرار گرفت و او هم با یک ضربه دقیق برای دومین بار دروازه ایرلند را باز کرد تا نتیجه ۲ بر صفر شود.

در دقیقه ۷۰ فرناندو تورس که در بازی اول اسپانیا مقابل ایتالیا چندین فرصت گلزنی را از دست داده بود موفق شد دومین گل خود و سومین گل اسپانیا در این بازی را به ثمر برساند تا خیال ماتادورها از ۳ امتیاز این بازی راحت شود.

در ادامه و در دقیقه ۸۳ پای “سسک فابرگاس” هم به گلزنی باز شد و او با یک ضربه سنگین از زاویه ای بسته برای چهارمین بار دروازه ایرلند را باز کرد تا این تیم تنها بعد از دو بازی وداعی تلخ با رقابتهای یورو ۲۰۱۲ داشته باشد.

در پایان اسپانیا با نتیجه ۴ بر صفر ایرلند را از پیش رو برداشت و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کراوسی در صدر گروه C رقابتها قرار گرفت. ایتالیا با ۲ امتیاز و ایرلند بدون امتیازی نیز در رده های بعدی قرار گرفتند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.