اسپانیا با هت تریک مهاجم بارسلونا ، بلاروس را درهم کوبید

به گزارش ایرنا ، این پیروزی رضایت بخش برای قهرمان جهان و اروپا با هت تریک ˈ پدرو رودریگز ˈ مهاجم بارسلونا به دست آمد.

اسپانیا اکنون خود را برای رویارویی با فرانسه دیگر تیم گروه ۹ رقابت های جام جهانی در اروپا آماده می کند و هردو تیم اکنون از دوبازی خود در این گروه شش امتیاز اندوخته اند.

دو گل ˈ یوردی آلبا ˈ و ˈ پدرو ˈ ظرف هشت دقیقه از نیمه اول مداقع قهرمانی جهان را در در دیدار با بلاروس در مسیر یک پیروزی دلچسب قرار داد.

هنوز دوازده دقیقه از بازی نگذشته بود که آلبا مدافع چپ بارسلونا پس از پاس کاری دقیق با ژاوی هم باشگاهی خود توپ را از دستان سرگئی ورمکو سنگربان بلاروس عبور داد.

سپس نوبت داوید سیلوا بازی ساز باشگاه منچستر سیتی شد تا با ارسال پاسی برای پدرو مهاجم بارسلونا خط دفاعی تیم میهمان را درهم بشکند و سازنده گل دوم شود.

این پنجمین گل پدرو در ۲۱ بازی ملی بود، وی به بهای نیمکت نشینی فرناندو تورس مهاجم چلسی و داوید ویا مهاجم بارسلونا وارد زمین شد.

وی باردیگر در دقیقه ۶۹ تور دروازه حریف را لززاند و سه دقیقه بعد با استفاده از به هم ریختن دفاع تیم میزبان هت تریک کرد.

بلاروس که پس از شکست خود در مقابل گرجستان و فرانسه متحمل سومین شکست خود می شد در دیدار با اسپانیا حرف زیادی برای گفتن نداشت و قهرمان جهان عمدتا مالکیت توپ را در اختیار داشت .

گرجستان نیز پس از تساوی یک بر یک در هلسینکی مقابل فنلاند چهار امتیازی شد و در مکان سوم گروه یک قرار گرفت . اما تیم اسکاندیناویایی، نخستین امتیاز خود را دشت می کرد .

مترجمام ۱۴۰۳ **۱۹۱۷

انتهای پیام /*

International@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.