اسکورسیزی و ۵ پروژه تازه پس از ˝گرگ وال‌استریت˝

۳۱فروردین۱۳،

اکران درام زندگی‌نامه‌ای ˝گرگ وال‌استریت˝ تازهترین ساخته سینمایی مارتین اسکورسیزی، کارگردان شناخته شده و مطرح آمریکایی در حالی از ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۴ آبان‌ماه) آغاز می‌شود که حضور این سینماگر در ۵ پروژه سینمایی تازه قطعی شده است.

به گزارش سرویس بین‌المللی هنرآنلاین، فیلم‌های “مالاویتا”، “سکوت”، “فردا”، “انتقام اژدهای سبز” و “زندگی خویشتن”، پنج پروژه‌ تازه مارتین اسکورسیزی می باشند که حضور این سینماگر در آنها به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان قطعی شده و هر کدام از این پروژه‌ها در مراحل مختلف فیلمبرداری، پیش‌تولید و پس‌از تولید قرار دارند.

درام جنایی “مالاویتا” با کارگردانی لوک بسون و تهیه‌کنندگی مارتین اسکوسیزی، روز ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۹ شهرویور ماه) راهی پرده‌های نقره‌ای می‌شود. لوک بسون فیلم “مالاویتا” را که مراحل پایانی تولید را پشت‌سر می‌گذارد، با فیلمنامه‌ای نوشته تونینو بناکوستا و نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون رابرت دنیرو، تامی لی.ج.نز، مایکل فیفر و دیوید بل جلوی دوربین برده است.

داستان “مالاتیوا” دربارهٔ یک خانواده از یک طایفه مشهور مافیایی است که بخاطر شهادتی که علیه کارهای فامیل خود در دادگاه دادند، جانشان در خطر است و به همین خاطر تحت حفاظت ویژه پلیس و دادگاه و به صورت مخفیانه به نورماندی در فرانسه منتقل شدند، اما پس از مدتی رد آنها از سوی مافیای خانوادگی‌شان در نورماندی گرفته می‌شود و…

فیلم “زندگی خویشتن” هم با کارگردانی استیو جیمز و تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی، یکی دیگر از پروژه‌های این سینماگر است که این روزها در حال فیلمبرداری است. “زندگی خویشتن”، روایتی است از زندگی راجبر ابرت، منتقد شناخته شده و فقید سینما است که چندی پیش در ۸۵ سالگی بر اثر سرطان درگذشت.

درام اکشن و جنایی “انتقام اژدهای سبز” هم با تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی و کارگردانی وای‌کانگ لو، فیلمساز شناخته شده چینی، در مرحله پیش‌تولید قرار دارد. اکشن جنایی “انتقام اژدهای سبز” با فیلمنامه به قلم مایکل دی.جاکومو دربارهٔ زندگی یک مهاجر چینی در شهر نیویورک است.

درام زندگی‌نامه‌ای “سیناترا” و اکشن جنایی “فردا” نیز با کارگردانی و تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی از دیگر پروژه‌های در دست تولید این سینماگر می باشند که قرار است برای نمایش در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۴ میلادی آماده ‌شوند.

فیلمنامه درام زندگی‌نامه‌ای “سیناترا” را بیلی ری بر اساس زندگی فرانک سیناترا، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی نوشته و زمان قطعی آغاز فیلمبرداری آن هننوز مشخص نشده است. همچنین فیلمنامه درام “فردا” را نیز استورات برنان و سباستین استریت به صورت مشترک نوشته‌اند و قرار است در سال ۲۰۲۴ برای اکران آماده باشد. هنوز دربارهٔ داستان این فیلم خبری در اختیار منتشر نشده است.

درام زندگی‌نامه‌ای “گرگ وال استریت” تازهترین ساخته سینمایی مارتین اسکورسیزی، و نقش‌آفرینی لئوناردو دی‌کاپریو از ۱۵ ماه نوامبر ۲۰۲۴ (۲۴ آبان ماه) در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.