اسکولز می توانست پیرلوی انگلیس باشد

ری ویلکینز، معتقد است که تیم ملی انگلیس می توانست در جریان رقابتهای یورو۲۰۱۲، آندره آ پیرلوی خاص خودش را داشته باشد و پل اسکولز را با پیرلو مقایسه کرده است

پل اسکولز ،بازیکن باتجربه منچستریونایتد ، ۶۶ بازی ملی برای تیم ملی انگلیس انجام داده و ۱۴ گل ملی در کارنامه اش ثبت کرده و در سال ۲۰۰۴ و درسن ۳۰ سالگی، بعد از اتمام رقابتهای یورو۲۰۰۴ با دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

در دوران حضور استیو مک لارن و فابیو کاپلو برروی نیمکت مربیگری سه شیر،صحبتهایی درمورد احتمال بازگشت اسکولز به اردوی سه شیرها به گوش می رسید ولی این اتفاق رخ نداد و او در سال ۲۰۱۱ به طور کلی با دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

البته در ژانویه ۲۰۱۲ بود که اسکولز ۳۷ ساله مجددا با پیراهن یونایتد به زمین فوتبال بازگشت و نمایش های خیره کننده ای را به اجرا گذاشت. اکنون ویلکینز معتقد است که اسکولز، مثل پیرلو،می توانست یکی از ستاره های تاثیرگذار یورو ۲۰۱۲ باشد

مربی سابق چلسی به تاک سپورت گفت:« انگلیس می توانست آندره آ پیرلوی خاص خودش را داشته باشد و او کسی نبود به جز پل اسکولز.او چند سالی از پیرلو پیرتر است ولی اگر از او بهتر نباشد، در حد و اندازه های اوست. من امیدوار بودم که بازیکنی در یورو۲۰۱۲ خوش می درخشید. انگلیس با حضور اسکولز می توانست کنترل توپ و میدان را داشته باشد و فوتبال بهتری را ارائه دهد.»

انگلیس بعد از تقبل شکست ۲-۴ در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا در مرحله یک چهارم پایانی یورو۲۰۱۲ از گردونه رقابتها کنار رفت .


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.