اسکوچیچ و بحران بگیر ، نگیر ملوان/جلالی: شاکی ترین آدم دنیا هستم / با یک سوتی نصرتی را تعویض نمی کنم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – مجید جلالی و اسکوچیچ بعد از بازی هفته نهم شان در لیگ برتر ، در جمع خبرنگاران حاضر شدند.

به گزارش ممتاز ؛ بازی تیم های تراکتورسازی و ملوان در هفته نهم لیگ برتر با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید . بعد از این تساوی اسکوچیچ مربی ملوان با حضور در جمع خبرنگاران تبریزی گفت:« راستش خودم هم نمی دانم چه بگویم. مشکل اینجاست که ما نوسان داریم . هفته قبل بسیار بد بودیم و بد نتیجه گرفتیم. نتیجه بازی ما با سایپا اعتراض مردم انزلی را به همراه داشت. ما نوسان داریم. باید فکری برای این مشکل داشته باشیم. امروز در حفظ نتیجه خوب بودیم. ولی باید فکری برای پر کردن جای خالی رافخایی مصدوم داشته باشیم. » او با اعتراض به داور بازی تیمش با تراکتورسازی هم گفت:« به نظرم پنالتی نمی توانست پنالتی باشد و روی گل دوم شان هم مشکوکم که خطایی روی بازیکنانم رخ داده باشد.»
مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی هم که این بار تیمش شایسته از دست دادن پیروزی نبود در پایان بازی گفت:«یک سری ایرادهایی داریم. یا باید بازیکن بگیریم یا بیشتر تلاش کنیم. فعلا که باید به فکر پایان نیم فصل اول باشیم. راستش قبل از این ترجیح می دهم تشکر کنم برای هواداران خوب مان. آنها امروز بسیار خوب تشویق مان کردند. این چیزی است که از آنها انتظار می رود چون تراکتور تیم آنهاست. »
هنوز دقایق بسیاری از بازی نگذشته بود که محمد نصرتی با اشتباه خود یک گل را به تبریزی ها هدیه کرد. جلالی دربارهٔ این اشتباه شاگرد قدیمی اش که اعتراض هواداران را به همراه داشت ، می گوید:« من نمی توانستم برای یک اشتباه محمد را از زمین خارج بیاورم. با محمد بین دو نیمه حرف زدم. او تمرکزش را بدست آورده بود و به من اطمینان داد که می تواند در زمین بماند برای همین به کارش ادامه داد. محمد تجربه بالایی دارد.»
جلالی که خودش هم از از دست دادن این همه موقعیت گلایه داشت ، می گوید:« من الان از همه دنیا کلافه تر هستم. استرس و فشار بسته بازی کردن حریف و کمی مشکلات تاکتیکی ۲ امتیاز این بازی را از ما گرفت و بپذیرید که الان من از همه بیشتر ناراحت از دست رفتن این امتیازها هستم.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.