اسیدپاشی هولناک به صورت ستاره زن توسط نامزدش +عکس(۱۵+)

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از جام نیوز : کتی پیپر مدل مشهور و مجری تلویزیون سابق، در اثر اسید پاشی که توسط نامزد سابق خود دانیل لینچ ۳۵ ساله برنامه ریزی شده بود دچار صدمات جدی شده است. وی صدها بار عمل جراحی را تجربه کرده است، حتی در گذشته به اجبار ۲۳ ساعت در روز از ماسکی استفاده می کرده تا جای اسکارهای پوستی اش بهبود یابد و با عمل جراحی پیوند قرنیه توانست بینایی چشم اش را بدست آورد.

اسیدپاشی هولناک به صورت ستاره زن توسط نامزدش +عکس

حال عکسی از آن دوران سخت در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است که از سوی کاربران و هواداران اش کامنت های زیبایی دریافت کرده است. کاربران با دیدن این عکس وی را عنصر الهام بخش و قدرتمندی دانسته اند و پشتکار و امید به زندگی اش را تحسین کرده اند. آنها به اشتراک گذاشتن عکس های مربوط به آن حادثه تلخ را عملی بسیار شجاعانه توصیف کردند.

کتی با اشتراک این عکس گفته باید همیشه به سمت جلو حرکت کرد و نباید روی مشکلات متمرکز شد چراکه باعث سقوط انسان می شود.

طرفداران نیز به نشانه حمایت از وی نوشتند: "شما قدرت شگفت انگیزی دارید، واقعا انسان الهام بخشی هستید. شجاعت و قدرت شما قابل تحسین است."

با وجود گذشت چند سال از این اتفاق کتی همچنان با مشکلاتی در خصوص سلامتی اش دست و پنجه نرم می کند و به دنبال بهبودی است و به طور مرتب باید به بیمارستان مراجعه کند، اما ازدواج اش با ریچارد ساتون و به دنیا آمدن دخترش به زندگی وی گرمای بیشتری بخشید.


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.