اشتباه احمدی‌نژاد را نباید پای اصولگرایان نوشت / اصولگرایان اجماع می‌کنند

حبیب‌الله عسگراولادی:

ایران > انتخابات
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به سوالی مبنی بر شکست اصولگرایان در دوره احمدی‌نژاد گفت: اشتباه یک شخص را نباید پای اصولگرایان نوشت زیرا اصولگرایان شکستی را متحمل نشدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حبیب‌الله عسگر اولادی در دومین همایش الزامات تحقق شعار سال ۹۲ که در مسجد حضرت ابوالفضل مرکز مازندران برگزار شد در جمع اصولگرایان اظهار داشت: نامزدی که به صحنه می‌آید باید نکات مثبت هر پنج رئیس جمهور قبلی یعنی هاشمی، خاتمی، رجایی، بنی‌صدر و احمدی‌نژاد را داشته باشد.

وی ادامه داد: نباید به عقب برگردیم بلکه باید با استفاده از تجربیات دولت‌های قبل وضعیت بهتری را برای کشور بسازیم.

عسگراولادی با تاکید بر اینکه باید رئیس جمهوری را بیاوریم که اهل مشورت باشد، تصریح کرد: رئیس جمهور باید استکبارستیز و پایبند به قانون باشد، اگر از قانونی خوشش نیامد نگوید آنرا قبول ندارم.

وی اضافه کرد: به طور مثال در زمان هاشمی بعضی از اطرافیانش می‌خواستند بگویند قدرت رئیس جمهور باید بیش از این باشد، حتی خاتمی هم لایحه‌ای دو قلو درست کرد که بگوید قدرت رئیس جمهور بسیار و قدرت رهبری کم شود.

وی اضافه کرد: حالا هم اطرافیان احمدی‌نژاد همین را می‌گویند، به طور مثال، رئیس جمهور در خوزستان گفت:” ما را انداختند در یک استخر دست و پایمان را بستند و می‌گویند شنا کن”.

عسگر اولادی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: “بنده می‌گویم اصلا اینطور نیست قانون اساسی دست و پای رئیس جمهور را نمی‌بندد رئیس جمهور کارش تدوین و قضاوت نیست کارش اجرا است جایگاهی نیست که بگوید من حکم قوه قضائیه را قبول ندارم در بعضی از جاها هم بسیاره‌روی می‌کند، به طور مثال در مورد حکم مدیر مسئول نشریه وابسته به دولت.”

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: البته احمدی‌نژاد کارهای خوب داشتند مثل سهام عدالت، سفرهای استانی، ساده‌زیستی ولی در مورد یارانه‌ها اینکه ایشان یک دفعه بگوید ۲۵۰ هزار تومان به هر نفر می‌دهیم یعنی خانواده پنج نفره یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بگیرد و به خاطر عدم تجربه یک دفعه پول را وارد بازار کند تورم ایجاد می‌شود.

وی افزود: این یعنی اینکه پولی که باید برای تولید برود برای خرید می‌رود.

عسگر اولادی در پاسخ به سوالی که نظر شما در مورد آیت‌الله مصباح و جبهه پایداری چیست، گفت: ایشان یک اسلام‌شناس بزرگ است و از ۱۵ خرداد ۴۲ تاکنون همواره نقش موثری در انقلاب داشته است و رهبری گفتند، ایشان مطهری زمان است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شکست اصولگرایان در دوره احمدی‌نژاد گفت: اشتباه یک شخص را نباید پای اصولگرایان نوشت زیرا اصولگرایان شکستی را متحمل نشدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: حساب کسانی که ایرانیت را برای اسلامیت ترجیح می‌دهند از اصولگرایان جداست.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه کنونی ما تدبیر است، تصریح کرد: وضعیت نیز به این شکل است که تا امروز با هشت نفر وارد مذاکره شدیم یکی از اینها ائتلاف ۱+۲ است.

عسگر اولادی اضافه کرد: موتلفه هم پنج نامزد داشت که من و آقای میرسلیم را به حساب آورده بودند که قبول نکردیم چون وضعیت سن و جسم من مناسب نیست که در نتیجه اجماع بر روی آل‌اسحاق شد.

وی افزود: در جبهه پیروان نیز مهندس باهنر و دکتر متکی معرفی شدند که با آل‌اسحاق سه نفر شدند و آنها سعی کردند آقایان ابوترابی و پورمحمدی را نیز وارد این هم‌اندیشی کنند.

عسگر اولادی با اشاره به اینکه همه ما در نهایت بر روی کسی که دارای مشروعیت، مقبولیت و محبوبیت باشد به اجماع می‌رسیم، اظهار داشت: اصولگرایان در مسیر درست حرکت کرده و با ایجاد ائتلاف درصدد رسیدن به نامزد واحد برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری می باشند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.