اشتیاق خودروسازان جهانی برای همکاری با خودروسازان ایرانی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 اشتیاق خودروسازان جهانی برای همکاری با خودروسازان ایرانی

اشتیاق خودروسازان جهانی برای همکاری با خودروسازان ایرانی

ممتازنیوز: تقاضای بی نظیر بازار خودرو ایران از یک سو و از سوی دیگر موقعیت جغرافیایی ایران در منطقه موجب شده است که بسیاری از خودروسازان جهانی با اشتیاق بدنبال همکاری با خودروسازان ایرانی باشند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از موج، رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب گفت: برگزاری همایش ها یکی از بهترین ابزارهای تبادل اطلاعات و تجربیات است و با برنامه ریزی درست در حوزه تولید و تجارت می توان به نتایج خوبی دست یافت.
وی با اشاره به مزیت های بازار خودرو ایران برای خودروسازان بزرگ جهانی افزود: در همکاری ها با کشورها و خودروسازان برتر جهانی باید به مقوله تنوع کیفی و قیمتی محصولات مورد نظر برای ورود به بازار کشور توجه کرد چرا که در فضای کنونی که مقداری از محدودیت کاسته شده باید بدنبال اتخاذ بهترین تصمیم بود.
رحمانی تصریح کرد: باید از تمامی کشورهای شرقی و غربی در همکاری های خود با خودروسازان داخلی بهره برد و در این بین با تدابیر روشن می توان برترین خودروسازان جهان را وارد همکاری مطلوب با ایران کرد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ضمن دفاع از برگزاری همایش بین المللی خودرو تهران خاطر نشان کرد: برگزاری این گونه همایش ها در شرایط کنونی می تواند قدم موثری در همکاری های دو یا چند جانبه به کشورها شود و باید مداووت در اینگونه اقدامات را در دستور کار قرار داد.
همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران فردا(نهم آذرماه جاری) در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران برپا خواهد شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.