اشمایکل:مورینیو جانشین فرگوسن نخواهد بود

۲۴ام بهمن ،

 فرگوسن دو ماه قبل وارد هفتاد و دومین سال زندگی اش شد و بحث های زیادی در مورد جانشین او به گوش می رسد. با توجه به نتایج ضعیف رئال در رقابت های این فصل، شایعات زیادی در مورد آینده مورینیو انتشار یافته و گفته می شود که ممکن است جای فرگوسن را در اولدترافورد بگیرد.

اما اشمایکل با اشاره به دوران کوتاه حضور مورینیو در باشگاه های مختلف، معتقد است که “آقای خاص، نمی تواند مانند سرمربی باتجربه اسکاتلندی، ثبات را در منچستریونایتد حاکم کند.

او در گفتگو با ال موندو دپورتیوو گفت:” مورینیو جانشین فرگوسن نخواهد بود. فکر نمی کنم مدیران باشگاه از همه چیزهایی که او با خود به اولدترافورد خواهند آورد، راضی باشند. 

به خاطر کیفیتش به عنوان یک مربی، گزینه فوق العاده ای است اما آنها با همه چیزهایی که همراه او به باشگاه خواهد آمد، راضی نیستند. چلسی، اینتر و حالا در رئال، او در هیچ باشگاهی بیش از سه سال نمانده است.”

منچستریونایتد فرداشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل رئال قرار خواهد گرفت و اشمایکل از اینکه بسیاری شانس رئال را بیشتر می دانند، متعجب است.

” تقریبا همه شانس رئال را بیشتر می دانند و این خیلی عجیب است. ما باید آنها را شکست بدهیم زیرا ما فصل خوبی را پشت سر می گذاریم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.