اشکان خطیبی هم وارد دنیای موسیقی شد

اشکان خطیبی هم وارد دنیای موسیقی شداشکان خطیبی هم وارد دنیای موسیقی شد
تاریخ درج : ۱۸ شهریور
سرفصل : در حاشیه سینما   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : اشکان خطیبی که این روزها در حال تمرین نمایش «خدای کشتار» است، پس از تئاتر، تلویزیون و سینما وارد دنیای موسیقی شد.

اشکان خطیبی که این روزها در حال تمرین نمایش «خدای کشتار» است، پس از تئاتر، تلویزیون و سینما وارد دنیای موسیقی شد.

به نقل از سینماپرس، اشکان خطیبی بازیگری که با مجموعه تلویزیونی «این راهش نیست» به همراه گل کاکتوس معروفش دیده شد، در مورد فعالیت های هنری امروزش این چنین می گوید: فعلا در تمرین تئاتر «خدای کشتار» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی با نمایش‌نامه ای از یاسمینا رضا نمایشنامه نویس فرانسوی حضور دارم. در این کار خانم لادن مستوفی، خانم سینما تیرانداز و آقای رضا مولایی بازی دارند که قرار از ۲۵ شهریور در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه برود. تا ۴۰-۴۵ روز آینده با این تئاتر سروکار دارم و فکر نمی کنم فرصت کار دیگری را داشته باشم.

وی در مورد دیگر فعالیت های هنری اش گفت: مشغول یک کار در عرصه موسیقی هستم که نمی توانم آن را رسانه ای کنم.

خطیبی که کمتر در مدیوم سینما حضور پیدا کرده، در مورد فعالیت های سینمایی آینده اش گفت: پس از یکسال که کار نکرده ام، با دو کار سینمایی صحبت هایی داشته ام که به علت اینکه قراردادی نبسته ام نمی توانم خبری منتشر کنم. البته تکلیفش همین هفته مشخص می شود.

اشکان خطیبی که در حال حاضر در یکی از نقش های اصلی سریال «تکیه بر باد» حضور دارد، امسال با شرکت در برنامه «بفرمایید شام ایرانی» پس از یکسال دوباره به عرصه هنر و تصویر بازگشته بود. آخرین کار او در سینما «اسب حیوان نجیبی ست» ساخته عبدالرضا کاهانی در سال ۹۰ است.


نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.