اشکان دژاگه: نباید به لبنان اجازه وقت‌کشی بدهیم/ مشکلی برای بازی کردن ندارم

۱۷ام بهمن ،

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم با یک جلسه تمرین هم بتوانم با سایر بازیکنان تیم ملی به هماهنگی نهایی برسم و مقابل لبنان بازی کنم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اشکان دژاگه پیش از تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال ایران که آخرین تمرین پیش از بازی با لبنان خواهد بود، در جمع خبرنگاران گفت: بازی مهمی برای ما خواهد بود، چون این بازی اولین مسابقه در گروه ماست. پس از این که تیم ما در بیروت با نتیجه‌ یک بر صفر به لبنان باخت، ما می‌خواهیم آن شکست را در تهران جبران کنیم و این تیم را ببریم.

وی افزود: بازی اول بسیار مهم است و اگر ببریم برای روحیه تیم و بالا رفتن انگیزه بازیکنان مفید است. همه بازیکنان می‌خواهند که این بازی را ببریم و همه سعی و تلاششان را خواهند کرد.

دژاگه دربارهٔ حمایت مردم از تیم ملی در ورزشگاه آزادی گفت: مردم همیشه از ما حمایت کردند و حضور دارند. آنها در بازی با ازبکستان هم ۹۰ دقیقه از ما حمایت کردند و پشت ما بودند، حیف شد بازی را باختیم. می‌دانم که مردم در تهران به ورزشگاه آزادی می آیند. بسیار از تیم‌ها در این ورزشگاه با ترس مقابل تیم ایران بازی می‌کنند.

وی در واکنش به این که آیا شکست مقابل لبنان را اتفاقی می‌دانید؟ گفت: ما در آن بازی شانس‌های گلزنی بسیاری داشتیم که از دست رفت و لبنان هم یک شانس آورد و تبدیل به گل کرد. دیگر آن بازی تمام شده باید امروز خوب تمرین کنیم تا در بازی با لبنان از دقیقه اول تا آخر خوب باشیم.

وی دربارهٔ شرایط خودش پس از بازی سنگینی که در تیم فولام مقابل منچستر یونایتد انجام داده بود، گفت: بازی سنگینی بود، اما دیروز استراحت کردم و امروز هم با روحیه خوب و آمادگی جسمانی تمرین می‌کنم.

دژاگه دربارهٔ رویارویی ۸۱ دقیقه‌ای مقابل منچستر یونایتد نیز گفت: بازی بزرگی بود و حیف شد که بازی را باختیم. ما بسیار خوب بودیم و شانس‌های گلزنی هم داشتیم، اما رونی یک شانس گلزنی را به دست آورد و آن را تبدیل به گل کرد. اگر ما هم در گلزنی موفق بودیم، قطعا به منچستر نمی‌باختیم.

وی در واکنش به این که فکر نمی‌کنید که در فوتبال عرب‌ها و همین طور تیم لبنان وقت کشی وجود دارد؟ گفت: ما برای این مشکل کاری نمی‌توانیم بکنیم ، جز این که اجازه ندهیم آنها به چنین بازی روی آورند. بنابراین ما باید هر چه زودتر گل زنیم و بازی را به سمتی ببریم تا این مشکل به وجود نیاید.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید با یک جلسه تمرین بتوانید هماهنگ با سایر بازیکنان مقابل لبنان بازی کنید؟ گفت: بله. من بازی را کاملا می‌شناسم و بارها در کنار هم تمرین و بازی کردیم. فکر می‌کنم یک جلسه برای هماهنگی نهایی کافی باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.