اصابت ۷۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی/زخمی شدن ۴ صهیونیست در حمله موشکی مقاومت

۲۱ آبان ،

alnashra-6.jpg

ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن چهار شهرک نشین صهیونیست در جریان حملات موشکی بامداد امروز (یکشنبه) نیروهای مقاومت به مواضع صهیونیستی خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی اینترنتی النشره، گردان القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین مسوولیت شلیک ۷۰ موشک و خمپاره به مقرهای نظامی و شهرک‌های اسرائیلی را بر عهده گرفت.

گردان القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایت‌های اسرائیلی بی‌پاسخ نخواهد ماند و ما به رویارویی با آن خواهیم پرداخت و جنگ با اسرائیل تا وقت آزادی کامل خاک فلسطین از اشغالگری اسرائیل ادامه خواهد داشت.

به نقل از روزنامه عبری زبان “یدیعوت آحارونوت”، نیروهای مقاومت سحرگاه امروز در واکنش به تجاوزات ارتش عبری به نوار غزه تعدادی از شهرک‌های یهودی را نشانه رفتند که در پی این اقدام دلیرانه چهار صهیونیست زخمی شدند.

از سوی دیگر، ارتش رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد که بیش از ۳۰ فروند موشک “گراد” و خمپاره به سمت شهرک‌ها و پایگاه‌های اسرائیلی اصابت کرده است.

مقامات نظامی رژیم صهیونیستی به صهیونیست‌های ساکن اطراف نوار غزه دستور داده‌اند که در نزدیکی پناهگاه‌ها بمانند.

به سبب حملات موشکی مقاومت مدارس شهرک‌های یهودی تعطیل شده است.

از سوی دیگر، شماری از نیروهای صهیونیستی بامداد امروز به مناطق راس الجوزه و الجلده شهر الخلیل حمله کردند.

به گزارش تفسیری مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، اشغالگران صهیونیست در جریان این حمله یک پست بازرسی در ورودی شهرک اذنا دایر کردند و مانع از تردد خودروها و شهروندان فلسطینی شدند.

نظامیان صهیونیست همچنان به مناطق مختلف کرانه باختری یورش می‌برند و دست به سرکوب شهروندان فلسطینی می‌زنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.