اصرار رئیس فدراسیون جهانی دوچرخه سواری بر حفظ سمت خود

۱۵م آذر ،

پت مک کویید، برخلاف درخواست های همگانی مبنی بر کناره گیری از سمت خود، همچنان بر ساختن آینده ای روشن تأکید می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال، رئیس فدراسیون جهانی دوچرخه سواری بر خلاف تقاضاهای پیوسته برای کناره گیری کردن از سمت خود همچنان بر حفظ آن پا فشاری می کند و می گوید می خواهد آینده ی روشن تری را برای این ورزش بسازد و اشتباهات قبل را جبران کند.

پس از افشا شدن رسوایی دوپینگ طولانی مدت لنس آرمسترانگ که سال ها با کسب ۷ عنوان قهرمانی توردافرانس، به عنوان اسطوره ای در ورزش دوچرخه سواری معرفی شده بود، وجهه ی جهانی این ورزش به شدت خدشه دار شد و عده ای ریاست فدراسیون جهانی را یکی از عوامل اصلی چنین حوادث شرم آوری در یک ورزش می دانند.

در ادامه ی مبارزه با جو بد حاکم در فضای این رشته گروهی با نام دوچرخه سواری را تغییر دهد شکل گرفت تا با تلاش برای بهبود بخشیدن اوضاع تلاش کند.

آنها با تشکیل جلسه ای از ریاست فدراسیون جهانی خواستند تا از سمت خود کناره گیری کند. در راستای انجام این مهم، گرگ لموند هم نامزدی خود را برای بدست گرفتن این سمت اعلام کرد. او عنوان ۳ قهرمانی توردافرانس را در پرونده ی خود دارد.

اما درست یک روز پس از اعلام شدن این کاندیداتوری پت مک کویید در حالی از پست خود اعلام کرد حاضر به استعفا نیست و می خواهد آینده ی روشنتری را برای این ورزش بسازد.

او با ارسال نامه ای به تمامی طرف های درگیر همچون، دوچرخه سواران، نمایندگان و موسسات ضد دوپینگ از آنها خواست تا نظر خود را اعلام کنند.

آنها تا دوشنبه فرصت دارند تا به این نامه از سوی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری پاسخ دهند.

آنها باید بر سر موضوعاتی چون سیاست های ضد دوپینگ، تقویم ورزشی و جهانی سازی این ورزش به توافق برسند.

مک کویید در این ارتباط گفت: ما با یکدیگر همکاری می کنیم تا بر مشکلات فائق بیاییم و آینده ای روشن را بسازیم.

وی در ادامه گفت: ما فقط با کمک یکدیگر می توانیم راههای برای بهبود شرایط ورزش دوچرخه سواری را کسب کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.