اصرار مؤسس اپل بر تولید آیفون‌های اندرویدی!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مؤسس اپل در مصاحبه اخیر خود گفت هیچ سببی وجود ندارد این شرکت سراغ تولید گوشی‌های هوشمند اندرویدی نرود و با تولید این محصولات می‌تواند هر دو بازار را به صورت گسترده در دست بگیرد.
 
 
به گزارش فارس به نقل از د اینکوئیرر، "استیو وزنیاک"(Steve Wozniak) یکی از اشخاصی که در تاسیس اپل نقش داشته است توضیح داد که این شرکت الکترونیکی باید طرح تولید گوشی‌های هوشمند تازه مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید را نیز در دستور کار خود قرار دهد.
 
وزنیاک طی مصاحبه‌ای که با نشریه Wired انجام داد، آخرین پیشنهاد‌های خود را به شرکت اپل اعلام کرد. او گفت که اپل باید به تولید گوشی‌های هوشمند تازه مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید گوگل هم فکر کند. زیرا از این طریق اپل می‌تواند هر دو بازار را در اختیار داشته باشد.
 
وزنیاک گفت که هیچ سببی وجود ندارد تا اپل بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی را به عنوان بازار ثانویه خود کنار بگذارد.
 
او توضیح داد: «ما به خوبی می‌توانیم رقابت کنیم. مردم طراحی‌های دقیق و تولیدات بی‌نقص ما را دوست دارند و آن‌ها را با محصولات اندرویدی مشابه مقایسه می‌کنند. ما می‌توانیم به صورت همزمان در هر دو بخش ایفای نقش کنیم».
 
با توجه به اینکه گوگل سیستم‌عامل اندروید را به صورت متن‌باز وارد بازار کرده است، این پلتفورم از نظر فنی می‌تواند به راحتی در اختیار اپل قرار گیرد.
 
به هر حال، اگر صحبت‌های اخیر "تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل اپل عملی شود، این شرکت زمان بسیاری را برای تحولات تازه خود سپری نمی‌کند و همان طور که مدیرعامل اپل گفت، این شرکت بزرگ الکترونیکی در سال ۲۰۲۴ میلادی وارد بخش‌های تازهی از صنعت فناوری می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.