اصرار مربی تیم ملی به انتقال جباری به النصر امارات

مجتبی جباری مورد توجه تیم النصر امارات قرار دارد این بازیکن با شرایط ویژه ای از سوی مسئولان این تیم روبروست و در این خصوص مربی تیم ملی ایران در نظر دارد شرایط را برای وی مهیا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مجتبی جباری مورد نظر مسئولان النصر امارات قرار دارد و اعضای تیم استقلال از آنها خواستند تا نیم فصل منتظر بمانند تا شرایط برای حضور این بازیکن مهیا شود اما قرار نیست این اتفاق رخ دهد و النصری ها منتظر این بازیکن نمی مانند و اعلام کردند که دیگر به حضور وی نیازی ندارند.

از طرفی اعلام شده است مربی تیم ملی طی جلسه ای خصوصی با جباری از وی خواسته است تا هر طور شده شرایط را برای جدایی اش از استقلال فراهم کند و برای حضور در النصر اقدام کند.

گفتنی است، جباری اعلام کرده است تلاش وی تا به حال مثمر ثمر نبوده و مسئولان تیم استقلال راضی نمی شوند وی از این تیم جدا شود و وعده نیم فصل را به این بازیکن دادند تا وی برای نیم فصل دوم خود برنامه ریزی کند.

شایان ذکر است، این بازیکن با مصدومیت روبرو شده است و شرایط مشخصی ندارد.
با این حال مربی تیم ملی اصرار فراوان دارد که جباری به النصر برود زیرا مسئولان النصر با مک موراتی دوست صمیمی هستند و از وی خواستند این شرایط را فراهم کند وی اصرار فراوان دارد اما جباری با این امر موفق نیست./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.