اصفهان، خط پایان آدم ربای تحت تعقیب

فردی که به اتهام آدم ربایی تحت تعقیب مراجع قضایی استان تهران بود ،در یک عملیات ویژه توسط ماموران پلیس مرکز اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ”محمدعلی بختیاری” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: د پی شکایت چند شهروند مبنی براینکه  فردی ناشناس با یک دستگاه خودروی مزدا ۳ برای اطفال آنها  ایجاد مزاحمت کرده و موجبات سلب آسایش محله آنها را فراهم آورده،  موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: ماموران اقدامات پلیسی خود را در این خصوص آغاز  و با تشکیل اکیپی از نیروهای متخصص به گشت زنی های محسوس و نامحسوس در محله های مذکور پرداختند تا اینکه شب گذشته خودروی مورد نظر را مشاهده و به تعقیب آن پرداختند. 
وی تصریح کرد: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران در حالی که بسیار غافلگیر شده بود وقصد فرار داشت در یک اقدام ضربتی توسط ماموران دستگیر می شود .
رئیس پلیس مرکز استان افزود: خودرو فرد مذکور توقیف و نامبرده جهت ادامه تحقیقات پلیسی به مقر انتظامی انتقال یافت و در حالی ابتدا منکر هر گونه اتهامی بود ولی پس از مواجهه با مدارک مستند پلیس و روبرو شدن با شاکیان به بزه انتسابی خود اقرار کرد.
سرهنگ”بختیاری” خاطر نشان کرد:در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی  به اتهام آدم ربایی تحت تعقیب مراجع قضایی استان تهران می باشد که با توجه به سکونت وی در اصفهان پرونده مربوطه تشکیل و متهم به مراجع قضایی تحویل داده  شد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.