اصلاحات، با پارادوکس عمیق، جریان اصولگرا را به عنوان یک مانع نگاه می‌کند

۳۰ آبان ،

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: مجموعه اصلاح‌طلبان که ادعای تنوع طلبی، آزادی، دموکراسی و احترام به طرف مقابل را دارند با پارادوکس عمیق جریان اصولگرا را به عنوان یک مانع نگاه می‌کند.

مجتبی ذوالنور  در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرافکنی‌های انجام شده از سوی طیف‌ها و چهره‌های اصلاح‌طلب نسبت به جریان اصولگرایی اظهار داشت: این طیف سیاسی باید این موضوع را به طور جدی در نظربگیرد که عرصه رقابت در نظام جمهوری اسلامی ایران برای همه جریانات سیاسی آزاد است لذا چهره‌ها و شخصیت‌های مطرح این جریان باید بدانند که با مانع تراشی راه به جایی نخواهند برد.

وی افزود: در عرصه سیاسی کشور به خصوص انتخابات که یک میدان مسابقه است گروه‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی می‌توانند برنامه‌ها و افکار خود را به نمایش بگذارند از این‌رو در این وادی مردم به دلیل داشتن قدرت انتخاب، تصمیم‌گیران اصلی می باشند و تشخیص خواهند داد که کدام جریانات در عرصه سیاسی کشور باقی بمانند.

ذوالنور تصریح کرد: مجموعه اصلاح‌طلبان که ادعای تنوع طلبی، آزادی، دموکراسی و احترام به طرف مقابل را دارند با یک پارادوکس عمیق به جریان اصولگرا به عنوان یک مانع نگاه می‌کنند.

وی اظهار داشت: به هر حال اصل دموکراسی در کشورمان وجود دارد لذا بر این اساس تمامی جریانات و گروه‌های اصلاح‌طلب به سبب این که شانس پیروزی را در انتخابات ضعیف می‌دانند و یقین دارند که مردم به این جریان اقبالی نخواهند داشت دنبال بهانه‌تراشی و فرافکنی می باشند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان با ساختارشکنی در فضای سیاسی کشور و طرح چنین موضوعاتی درصدد می باشند تا شکست خود در انتخابات آینده را به گردن اصولگرایان انداخته و افکار عمومی را از این که مردم آن ها را قبول ندارند و به آنها رای نمی‌دهند منحرف کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.