اصلاحات انجمن دفاع مقدس روی «ایرانی» بی‌ربط نیست

۰۴ تیرماه ۱۳،

کیومرث پوراحمد؛ کارگردان باسابقه سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس افزود: اصلاحاتی که از سوی بنیاد سینمایی فارابی و انجمن دفاع مقدس به فیلمنامه وارد شده بود، بی ربط نبوده و از سوی من قابل پذیرش بود.

 

وی ادامه داد: تلاش دارم که بهترین و ایده آل ترین فیلمنامه را ارائه دهم و به همین خاطر این روزها تمام وقت روی متن کار می کنم. اصلاحاتی که وارد شد ایده های تازهی به من داد و سبب شد تا فیلمنامه را با این ایده های تازه بازنویسی کنم. سعی می کنم هر چه سریع تر بازنویسی تمام شود اما اگر این بار اصلاحات به فیلمنامه وارد شود از ساخت آن منصرف می شوم.

 

گفتنی است؛ بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت در ساخت «ایرانی» موافقت کرده اما هنوز فیلمنامه نهایی پوراحمد مورد تایید کارشناسان فارابی قرار نگرفته است. هر چند از نظر مسوولان فارابی «ایرانی» فیلمنامه ای آبرومند بوده و در صورت ساخته شدن یک اتفاق در سینمای دفاع مقدس محسوب می گردد اما سرمایه گذاری کامل این بنیاد به سبب شرایط خاص از جمله مشکلات اقتصادی و نهایی نشدن فیلمنامه هنوز مشخص نیست.

 

از سوی دیگر انجمن دفاع مقدس هم این فیلمنامه را مورد تایید قرار داده اما معتقد است باید اصلاحاتی روی آن انجام شود. هنوز میزان مشارکت انجمن در این فیلم مشخص نیست.

 

جالب است که فیلمنامه «ایرانی» که به نقل از کارشناسانی که آن را مطالعه کرده اند دارای متن خوبی است بارها مورد بازنویسی قرار گرفته و هنوز نتوانسته توجه این کارشناسان را به خود جلب کند.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

 

 

 

 

 


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.