اصلاحات باید خود را به صورت شفاف باز تعریف کند

یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: اصلاحات با فضایی که در سال ۸۸ ایجاد کرد، ضربه سنگینی را به حضور سیاسی خود در جریان فعالیت‌های سیاسی زد و لازم است قبل هر کاری خود را به صورت شفاف باز تعریف کند.

مهدی امیدی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در مورد حضور اصلاحات در انتخابات و ورود آنها به جریان سیاسی کشور گفت: اصلاحات با فضایی که در سال ۸۸ ایجاد کرد و فتنه‌ای که شکل گرفت، ضربه سنگینی را به حضور سیاسی خود در جریان فعالیت‌های سیاسی ایران زد و تقریبا به نوعی طرفداران خود و حتی کسانی را که خواستار تلاش در قالب جمهوری اسلامی و در فضای مربوط به نظام بودند را مایوس کرد.

وی در ادامه گفت: اگر اصلاحات بخواهد مجدد وارد ساختار شود، قبل از هر کاری باید،‌مجددا خود را به صورت شفاف باز تعریف کند و آن تعریف هم بایستی در فضای قانون اساسی و در فضای جمهوری اسلامی باشد؛ علاوه بر این باید تلاش کنند تا مرز خود را با نیروهای افراطی و کسانی که قصد تعقیب خواسته های خود فراتر از نظام را دارند، مشخص کنند.

امیدی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاحات باید به این نظام اطمینان دهد که فعالیت‌ها و اهداف خود را در چارچوب مقررات جمهوری اسلامی دنبال کند در غیر این صورت هرگونه ورود آنها به عرصه سیاسی، با شکست روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.