اصلاحات خودرو پراید X100 قابل تقدیر است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در پی درج خبری به نقل از حضرت آیت ا… مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در خصوص خودرو پراید و پس از گزارش سایپا در مورد فعالیت های انجام شده در خصوص مقاوم سازی خودروهای پراید X100 دفتر معظم له طی پیامی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام گرفته برای کارکنان سایپا آرزوی توفیق نمودند .

به گزارش اداره اطلاع رسانی سایپا، پس از دیدار فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با حضرت آیت ا… مکارم شیرازی و ارائه گزارش تصادفات به ایشان، اظهار نظری به نقل از معظم له در مورد خودروی پراید در رسانه های کشور منتشر گردید که با ارائه گزارش سایپا در مورد فعالیت های مقاوم سازی خودروهای تازه پراید X100 و همچنین ارائه آمار در مورد اینکه پراید با توجه به تیراژ تولید و علیرغم اینکه حدود یک سوم خودروهای در حال تردد در جاده های کشور را مدلهای مختلف این خودرو تشکیل می دهد، بیشترین آمار تصادفات را ندارد و در واقع در این آمار در رده چهارم تصادفات قرار گرفته است. حضرت آیت ا… مکارم شیرازی در پیامی اصلاحات انجام شده در مقاوم سازی را مثبت دانسته و خواستاراقدامات بیشتری در این خصوص شدند و برای مدیران و کارکنان سایپا آرزوی توفیق و سلامتی نمودند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی:

    ۵ دقیقه فقط ۵ دقیقه از پراید مدل ایکس ۱۰۰ مدل اس ایکس بیرون رفتم. دیلم انداختن خیلی راحت پنجره سمت شاگرد رو خم کردن و دروباز کردن و کیف پول و مدارکم رو از داخل داشبرد دزدیدن! من فکر نمیکردم اینقدر راحت بشه در پراید ایکس صد رو باز کرد!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.