اصلاحات سینما به سینما «من مادر هستم»

۱۵م آذر ،

مدیر اداره کل نظارت و ارزشیابی ارشاد از آغاز اصلاحات فیلم “من مادر هستم” فریدون جیرانی در سینماها خبر داد.

ممتازنیوز: مدیر اداره کل نظارت و ارزشیابی ارشاد از آغاز اصلاحات فیلم “من مادر هستم” فریدون جیرانی در سینماها خبر داد.

 مهدی عظیمی میرآبادی سرپرست اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد دربارهٔ خبر وزیر ارشاد دربارهٔ اعمال شدن اصلاحات بر نسخه اکران شده “من مادر هستم” گفت: اعمال اصلاحات این فیلم طی چند روز قبل در سینماهای کشور آغاز شده است.

به گفته وی، طبق مذاکره با فریدون جیرانی کارگردان و غلامرضا موسوی تهیه‌کننده “من مادر هستم” قرار شده که اصلاحات روی نسخه اکران شده و همزمان با اکران فیلم و در سالن‌های سینما در اسرع وقت انجام شود.

این مدیر سینمایی افزود: بر همین اساس و طبق خبرهای که به دست من رسیده به تازگی اعمال اصلاحات آغاز شده است و به مرور زمان و در فاصله کمی این موضوع در تمامی سینماهای کشور که این فیلم را اکران کرده‌اند، انجام می گردد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که جیرانی به همراه تدوینگر فیلم در سالن‌های سینمایی نمایش‌دهنده “من مادر هستم” حضور یافته و سکانس‌های ممیزی را قیچی می‌کند، در اینصورت فیلم بدون اینکه از پرده پایین کشیده شود مورد اصلاح قرار می‌گیرد.

بخش عمده این تغییرات به یکی از سکانس‌های پایانی فیلم ارتباط دارد.

عوامل این فیلم طی تماس‌های مکرر حاضر به توضیح دربارهٔ این اصلاحات و نحوه اعمال آن نشدند. اصلاح یک فیلم در حال اکران بدین شکل که سینما به سینما نسخه اثر اصلاح شود، اتفاق کم‌سابقه و حتی بی‌سابقه‌ای است.

با این حساب به نظر می‌رسد اشخاصی که پیش از این فیلم “من مادر هستم” را دیده‌اند، می‌توانند دوباره به تماشای فیلم بنشینند!

به سبب سکوت عوامل فیلم، مشخص نیست این اصلاحات دقیقا در کدام بخش فیلم است و چه تغییراتی را در اثر ایجاد می‌کند و آیا نسخه تازه پاسخگوی منتقدان خواهد بود؟

خبرگزاری مهر


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.