اصلاحیه های “زمهریر” را برای اطلاع من منتشر کنید/ دلیل مخالفت مراجع نظارتی را نمی‌دانم

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

“زمهریر” فیلمی ارزشی و دارای پروانه نمایش است که وزارت ارشاد برای اکران آن حمایت نمیکند.

علی روئین تن؛ کارگردان فیلم سینمایی “زمهریر” در خصوص عدم اکران فیلمش به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: فیلم سینمایی “زمهریر” فیلمی ارزشی و در خصوص شهدا و خانواده شهدا است که متاسفانه تا به امروز موفق به اکران در سینما نشده است.
وی در خصوص مشکل اکران این فیلم، اظهار داشت: تا به امروز از طرف مراجع نظارتی هیچ گونه اصلاحیه ای نسبت به فیلم ارائه نشده و هر روز به نوعی نسبت به این فیلم اظهار نظر میکنند.
وی تصریح کرد: “زمهریر” پروانه نمایش دارد، اما علت اکران نشدن آن را نمی‌دانم.
وی افزود: از مراجع نظارتی تقاضا دارم اصلاحیات این فیلم را از طریق روزنامه و یا سایت اطلاع رسانی کنند تا من نسبت به آن فیلم را  اصلاح کنم.
روئین تن بیان کرد: به شدت نسبت به دین و ارزشهای کشورم پایبند و معتقدم و خارج از آن فیلمی نساخته و نمی سازم و علت مخالفت مراجع نظارتی را نسبت به اکران نمی دانم.
وی افزود: تا به امروز هم اگر سکوت کردم تنها بدلیل فعالیت فرهنگیم بوده است.
کارگردان “زمهریر” در خصوص فعالیت های هنریش پس از ساخت فیلم سینمایی “زمهریر”؛ گفت: در حال حاضر مشغول فیلمنامه نویسی هستم و فیلم های مستندی چون “شهید گنجی” و “بانوی بی نشان را” ساختم اما دیگر در زمینه ساخت آثار حرفه ای سینما هیچ گونه فعالیتی نخواهم کرد.
وی خاطرنشان کرد: وزارت ارشاد در جهت صدور پروانه نمایش داده شده به فیلم هیچ گونه حمایتی نکرد، حال چه تضمینی در خصوص اکران فیلم جدیدم در سینما وجود دارد؟/ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.