اصلاحیه ها به کلیت فیلم لطمه نزده است / توزیع ˝خصوصی˝ در شبکه نمایش خانگی

محمد حسین فرحبخش در گفت و گو با خبرگزاری هنر ایران

محمد حسین فرحبخش کارگردان فیلم ˝خصوصی˝ دربارهٔ توزیع فیلمش در شبکه نمایش خانگی گفت: اصلاحات وارد شده به فیلم لطمه نزده است.

محمد حسین فرحبخش کارگردان فیلم “خصوصی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری هنر ایران دربارهٔ توزیع فیلمش در شبکه نمایش خانگی گفت: این فیلم روز چهارشنبه (هشتم خرداد) توسط موسسه ریز موج در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و با فروش قابل توجه ای در روز اول مواجه شد.

تهیه کننده “رژیم طلایی” دربارهٔ اصلاحات وارد شده به نسخه شبکه نمایش خانگی گفت: اصلاحاتی که به فیلم واردشده است به کلیت فیلم لطمه نخورده است و در حد دیالوگ نبوده است. تمامی اصلاحیه های اعمال شده با مشورت من انجام شده است. ازمردمی که نسخه قاچاق را در آن زمان تهیه کردند ، می خواهم نسخه اصلی فیلم را تهیه کنند تا خسارت مالی که بر تهیه کننده وارد شده است جبران شود.

پس از حدود ۱۵ ماه از این وقایع، نسخه ویدیویی فیلم سینمایی «زندگی خصوصی» چهارشنبه (هشتم خردادماه) به‌طور رسمی توسط موسسه “ریز موج” وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

“خصوصی” در ابتدا با نام “زندگی خصوصی” در سی‌امین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، اما در اکران، کلمه زندگی از نام فیلم حذف شد؛ اما اکنون در نسخه ویدیویی عرضه‌شده، نام فیلم باز هم «زندگی خصوصی» درج شده است.

فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، لعیا زنگنه، آتیلا پسیانی، امیر آقایی، سعید نیک‌پور و کاظم هژیرآزاد بازیگران فیلم سینمایی “زندگی خصوصی” بودند. فرهاد اصلانی برای بازی در این فیلم و یک‌ فیلم دیگر، توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از سی‌امین جشنواره فجر دریافت کند.

در خلاصه داستان “زندگی خصوصی” در پشت جلد نسخه توزیع شده آن آمده است: «”ابراهیم کیانی” از انقلابیون پرجوش و خروش سال‌های اول انقلاب در تظاهرات ضد فیلمفارسی و ضد بی‌حجابی حضور فعال داشته و بعدا به سمت‌های مهمی دست یافته است. حال پس از سی سال پایش به یک مجرای بزرگ مالی کشیده شده است. او در یک مهمانی با زن جوانی به نام “پریسا زندی” آشنا می‌شود و آشنایی آنها ادامه می‌یابد این آشنایی منجر به بروز اتفاق‌هایی می‌شود که چهره واقعی “ابراهیم” را نمایش می‌دهد».
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.