اصلاح‌طلبان از شعار نه غزه نه لبنان تبری بجویند/رژیم صهیونیستی از انقلاب اسلامی می‌ترسد

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی راه را برای جبران و توبه اصلاح‌طلبان باز گذاشته و آنان باید صداقت خود را ثابت کنند و از اعمال گذشته و شعار نه غزه نه لبنان تبری بجویند.

مجتبی شاکری در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، روز قدس را دغدغه امام خمینی (ره) و انقلاب دانست و گفت: روز قدس یکی از محورهای مهم روابط بین الملل جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی، امید را در وجود فلسطینیان زنده کرد چرا که آنان پیروزی خود را در پیروزی جمهوری اسلامی می‌دیدند.

وی با اشاره به احساس خطر رژیم صهیونیستی از انقلاب اسلامی گفت: در طول انقلاب فشارهای بین المللی زیادی به جمهوری اسلامی وارد شده تا دست از حمایت مردم فلسطین بردارد اما تلاش جبهه استکبار به جایی نرسید.

شاکری تصریح کرد: برخی از دولت‌ها هم با دشمن هم نوا شدند و در جریان فتنه ۸۸ شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران افزود: جبهه استکبار در برخی سست عنصران داخلی نفوذ کرد اما ملت ایران همیشه پشتیبان مردم مظلوم فلسطین بوده‌اند و هیچ‌گاه از مواضع خود کوتاهی نمی‌کنند.

وی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را در شرایط کنونی را دارای اهمیت فراوانی دانست و گفت: در شرایطی که اتحاد شوم ترکیه، عربستان و قطر پشتیبان صهیونیست‌ها شده و قصد مقابله با جبهه مقاومت لبنان به ایران و سوریه را دارد حضور مردم می‌تواند صهیونیست‌ها را به عقب‌نشینی وادار کند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره حضور اصلاح طلبان در راهپیمایی روز قدس، خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی راه را برای جبران و توبه اصلاح‌طلبان باز گذاشته، و آنان باید صداقت خود را ثابت کنند واز اعمال گذشته و شعار نه غزه نه لبنان تبری بجویند.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.