اصلاح‌طلبان با اعلام برایت از توطئه‌هایشان بری نمی‌شوند

استاد دانشگاه پیام نور گفت: این ساده‌اندیشی است که فکر کنیم اصلاح‌طلبان با اعلام برایت از فتنه ۸۸ تفکرشان عوض شده است.

فاطمه آجرلو استاد دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به صحبت معاون فرهنگی سپاه در مورد اینکه شرط نظام برای بازگشت اصلاح طلبان به انتخابات ۹۲،‌اعلام برایت نسبت به فتنه ۸۸ است اظهار داشت: ما باید  اصلاحاتی را در  گفتمان اصولگرایی خود ایجاد کنیم و به سمت وحدت رویه و همسویی در حرکت باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ ریشه در کاخ سفید داشت و این یک خط مشی کلی است که کسانی که در راستای براندازی نظام از تمام توان و پتانسیل خود استفاده کردند و سلامت نظام را به خطر انداختند افرادی نیستند که بتوان به سادگی از کنارشان عبور و به گفته‌های امروزشان اعتماد کرد.

استاد دانشگاه پیام نور افزود: وقتی فتنه ۸۸ ریشه در کاخ سفید دارد بر فرض  اعلام برایت هم بشود، چه ضمانتی وجود دارد که این افراد مجددا در جایگاه سیاسی قرار بگیرند و دوباره با ایجاد سناریوی قبلی یکبار دیگر نظام را به چالش نکشند؟

آجرلو اظهار داشت: به نظر بنده این ساده اندیشی است که فکر کنیم این افراد با اعلام برایت تفکرشان عوض می‌شود، در این زمینه دست‌هایی پشت پرده وجود دارند که در زمین اصلاح طلبان بازی می‌کنند و سناریوی دشمن را اجرا می‌کنند.

وی در ادامه افزود: به هر حال، اصلاح طلبان در این کشور زندگی می‌کنند و خودشان را به نوعی صاحب و مالک این کشور می‌دانند و به دنبال احیاگری هستند، این اعلام آمادگی اصلاح طلبان نشان دادن چراغ سبز به نظام نیست.

آجرلو در پایان خاطرنشان کرد: این افراد نه از سر دلسوزی به نظام اعلام آمادگی کرده اند بلکه به دنبال پست و مقام و تسلط بر تفکر ملت هستند، با همین اعلام رضایت به دنبال سهم‌خواهی از نظام هستند که ما پای صندوق رای آمدیم و در انتخابات شرکت کردیم و سهمی داریم و به دنبال سهم خود از منتخب آینده هستیم.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.