اصلاح‌طلبان بدانند که شرط و شروط‌گذاری با خط امامی بودن سازگار نیست

۲۴م اسفند ،

حجت‌الاسلام ذاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو حزب اعتماد ملی گفت:اصلاح‌طلبانی که داعیه پیروی از خط امام (ره)‌ را دارند، باید بدانند که شرط و شروط‌گذاری با خط امامی بودن سازگار نیست.

“حجت‌الاسلام محمدباقر ذاکری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امام(ره) بارها فرموده‌اند در هر انتخاباتی باید شرکت کرد و هیچ مسئله‌ای نباید مانع از حضور در انتخابات باشد.

این فعال اصلاح‌طلب ادامه داد: اصلاح‌طلبانی که داعیه پیروی از خط امام (ره)‌ را دارند، باید بدانند که شرط و شروط‌گذاری با خط امامی بودن سازگار نیست.

وی ادامه داد: همواره نتیجه انتخابات به گونه‌ای بوده است که در هر دوره یک کاندیدا و یک جریان رای بیشتر آورده و در دوره‌ای دیگر سایر گروه‌ها و جریان‌ها پیروز میدان رقابت بوده‌اند.

عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه اگر اصلاح‌طلبان به یک گزینه قدرتمند و رای‌آور رسیدند فبه المراد، اما اگر نرسیدند سبب نمی‌شود که کاندیدای دیگری را مطرح نکنند؛ در این صورت باید نفرات دوم، سوم و … بررسی شوند.

ذاکری ادامه داد:‌ اگر اصلاح‌طلبان در این دوره به کاندیدای قدرتمند نرسیدند،‌ می‌توانند بستر را برای انتخابات‌های آینده فراهم کنند.

عضو حزب اعتماد ملی خاطر نشان کرد:‌ اینکه همه سرنوشت خود را به حضور یا عدم حضور یک نفر در انتخابات گره بزنند و بگویند یا او یا هیچ‌کس دیگر، این منطق درستی نیست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.