اصلاح‌طلبان برای نظام شرط گذاری نکنند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعجب آوراست وقتی اصلاح‌طلبان اعتراض می‌کنند توبه فتنه گران نوعی شرط گذاری برای آنهاست پس چطور خودشان برای نظام تعیین تکلیف می‌کنند که پالس برایشان فرستاده شود؟!

بهادر ولی‌زاده عضو جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات اسحاق جهانگیری در گفتگو با روزنامه آرمان اظهار داشت: تمامی این صحبت‌ها و ادعاها غیرمنطقی و بی‌اساس است چراکه اصلاح‌طلبان خسارت زیادی به کشور وارد کردند و می‌بایست برای نامزد شدن در انتخابات اعلام برایت از فتنه‌جویان کنند.

وی با اشاره به اینکه موضع‌گیری‌های جهانگیری، خود عامل فتنه دوباره است تصریح کرد: هدف از این صحبت‌ها خراب کردن چهره‌های اصلاح طلبانی است که خود را وارد جریان فتنه ۸۸ نکردند و به نظام و انقلاب وفادار ماندند.

ولی زاده درادامه افزود: این گفته که اصلاح‌طلبان برای برد وارد رقابت انتخابات می‌شوند بی‌معنی است چراکه خاصیت یک رقابت سالم برد یا باخت است و تمام کاندیدا از هر حزب و جناحی برای پیروزی و کسب رای بالا وارد میدان می‌شوند و این مسئله تنها اختصاص به جناح اصلاح‌طلب ندارد.

عضوجامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: این صحبت که گفته شده”پالسی برای اصلاح‌طلبان فرستاده شود تا وارد فضای انتخابات شوند و جواب رقبای احتمالی خود را بدهند” شرط گذاری برای نظام اسلامی است، تعجب آور است وقتی این افراد اعتراض میکنند توبه فتنه گران نوعی شرط گذاری برای آنهاست پس چطور خودشان برای نظام تعیین تکلیف می‌کنند که پالس برایشان فرستاده شود؟!

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.