اصلاح‌طلبان بر مرکب جهل سوار شدند/اسیری در مرکب جهل، راه نجات ندارد

۱۱م دیماه ،

حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اصلاح‌طلبان باز هم دچار توهم‌اند و متوجه نیستند که در چه جایگاهی قرار دارند و می‌توان گفت بر مرکب جهل سوار شده‌اند و کسی که در مرکب جهل اسیر شد راه نجات را گم می‌کند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به این ادعا که اصلاح‌طلبان می‌توانند نجات دهنده اصولگرایان باشند، اظهار داشت: “ذات نایافته از هستی بخش  کی تواند که شود هستی‌ بخش”. کسی که دست خودش خالی است  چگونه می‌تواند دیگران را کمک کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: اصولگرایان از منویات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و معیارهای اسلامی تبعیت کردند؛ اما اصلاح‌طلبان در فتنه ۸۸ در گرداب خود گرفتار و در مقابل پیشنهاد‌های علمای دین قد علم کردند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه افزود: اصلاح‌طلبان باز هم دچار توهم‌اند و متوجه نیستند که در چه جایگاهی قرار دارند و می‌توان گفت بر مرکب جهل سوار شده‌اند و کسی که در مرکب جهل اسیر شد راه نجات را گم می‌کند.

این نماینده مجلس در واکنش به ادعای اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه نجات دهنده اصولگرایان در انتخابات سال آتی می باشند، اظهار داشت: این ادعا اقرار به جهل و فرو رفتن در گرداب و باتلاقی است که خود اصلاح‌طلبان ایجاد کردند و کسی از این گرداب نجات می‌یابد که حداقل بفهمد که نفهمیده  و جهل خود را اصلاح کند.

گفتنی است؛ برخی از اصلاح‌طلبان مدعی شدند ،  جریان اصلاحات احساس می‌کند که با توجه به شرایط امروز کشور می‌توانند نقش جدی تری را ایفا کند و علاوه بر بهبود وضعیت کشور نجات دهنده جریان اصولگرا باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.