اصلاح‌طلبان بزودی با خاتمی دیدار می‌کنند

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز به نقل از منبع ذکر شده در خبر

آیت الله هاشمی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی آزاد و سالم از اصلاح طلبان خواستند تا با انسجام هرچه بیشتر و با معرفی کاندیدای مشخصی وارد عرصه انتخابات شوند.

به گزارش تفسیری مشرق، دبیر کل حزب آزادی با اشاره به دیدار روز قبل جمعی از اصلاح طلبان با آیت الله هاشمی گفت: در این جلسه مقرر شد تا اعضای جبهه اصلاح طلبان به سریعی طی دیداری با سید محمد خاتمی به گفت‌و‌گو بپردازند.

مجید محتشمی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان اینکه محور عمده مباحثی که در این دیدار مطرح شد بر حضور حداکثری احزاب اصلاح طلب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تاکید داشت.

دبیر کل حزب آزادی تاکید نمود: همچنین در این جلسه نماینده گروه‌ها ضمن ابرازی نگرانی از تدابیر نادرستی که سبب ایجاد اجماع جهانی و اعمال تحریم‌های گسترده علیه ایران شده است بر این موضوع تاکید داشتند که آمریکا در دوره جنگ، سازندگی و اصلاحات هیچ‌گاه نتوانست اروپا و سایر کشور‌ها را در اعمال تحریم‌ها با خود هم سو کند.

وی ادامه داد: در این دیدار همچنین آیت الله هاشمی نیز با تاکید بر برگزاری انتخاباتی آزاد و سالم از اصلاح طلبان خواستند تا با انسجام هرچه بیشتر و با معرفی کاندیدای مشخصی وارد عرصه انتخابات شوند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین با اعلام خبر دیدار آینده اصلاح طلبان با سید محمد خاتمی عنوان نمود: در ادامه این جلسه مقرر شد تا اعضای جبهه اصلاح طلبان به سریعی طی دیداری با سید محمد خاتمی به گفت‌و‌گو بپردازند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.