اصلاح‌طلبان به اجماع نرسند کاندیدا می‌شوم

۱۰اردیبهشت،

اگر اصلاح‌طلبان در عرصه رقابت های ریاست جمهوری به اجماعی نرسند، در صحنه رقابت ها حاضر می شوم.

گروه سیاسی ممتازنیوز _ محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه مراسم پرسش و پاسخ دانشجویی دانشگاه قرآن و حدیث شهرری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ممتازنیوز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تا به حال نظرسنجی انجام داده‌اید که رتبه شما را مشخص کند؟ گفت: نه. من جایگاه خودم را می‌دانم و فکر می‌کنم مردم حرف آخر را می‌‌زنند. ضمن اینکه وظیفه من هم اکنون تبیین دیدگاه‌ها و فراهم کردن حضور و مشارکت حداکثری مردم است.

عارف در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ممتازنیوز که اگر خاتمی و هاشمی کاندیدا نشوند و کاندیدای آنها وارد عرصه شود، شما نیز کاندیدا می‌شوید؟ تصریح کرد: ما تصمیم می‌گیریم که اگر اجماع صورت گرفت، نتیجه هر چه باشد، من تمکین می‌کنم و اگر اصلاح‌طلبان به اجماع نرسند در عرصه رقابت های ریاست جمهوری حاضر خواهم شد.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری همچنین در خصوص انتشار یافتن خبرهای مبنی بر نامه تند و انتقادی وی به خاتمی، ضمن تایید نگارش نامه اظهار داشت: من با روحیه یزدی آیا امکان دارد نامه ای تند به خاتمی بنویسم؟ من نامه تندی به ایشان ننوشتم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر اصلاح طلبان با چند کاندیدا وارد عرصه رقابت های انتخاباتی بشوند، آیا آقای خاتمی از یک کاندیدا حمایت خواهد کرد و یا از تمام کاندیداها، عنوان کرد: من جواب این سوال را می دانم ولی خوب نیست من به زبان بیاورم، پاسخ این سوال را از خود آقای خاتمی بپرسید.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آقای جهانگیری گزینه آقای خاتمی است؟ نیز اظهار داشت: با اینکه جواب آن را می‌دانم، جواب نمی‌دهم و شما از خود آقای خاتمی و جهانگیری بپرسید.

عارف همچنین در واکنش به کاندیداتوری اسفندیار رحیم مشایی، اظهار داشت: ما نمی توانیم رئیس جمهوری داشته باشیم که با مقام معظم رهبری چالش داشته باشد، جامعه ما نیاز به آرامش دارد و ما به سمت تعادل حرکت می کنیم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.