اصلاح‌طلبان به رای نهایی تمکین می‌کنند

۳۱فروردین۱۳،

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در صورت اجماع اصلاح طلبان برای تعیین کاندیدای نهایی قطعا تمکین می کنند و نظرشان را می پذیرند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، “محمدرضا عارف” در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که نتایج دیدار با شریعتمداری به چه مسئله‌ای ختم شد، اظهارداشت: هیچ بحثی در مورد اجماع کاندیداهای اصلاح طلب نشد.

وی در پاسخ به سئوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه تعدد کاندیداها را در انتخابات ریاست جمهوری چگونه ارزیابی می‌کنید، افزود: اعلام کاندیداتوری اشخاص مختلف سبب افزایش مشارکت مردمی می‌شود اما اگر قرار است این تعدد کاندیداتوری تا آخر روز ادامه یابد قعطا میزان رأی کاندیداها به حداقل ممکن می‌رسد.

وی ادامه داد: تمامی جریانات سیاسی انتظار دارند که در چارچوب برنامه‌های سیاسی خود ائتلاف کنند که در نهایت با ۵ الی ۶ کاندیدا وارد عرصه شویم.

معاون اول دوران اصلاحات در ارتباط با هزینه تبلیغاتی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بنده چون یزدی هستم سعی دارم هزینه حداقلی را برای تبلیغات خرج کنم و از مردم تقاضای کمک کنم و اگر چناچه پول کلانی را دریافت کردم در اختیار مراجع قانونی می‌گذارم.

عارف در ارتباط با ادامه پرداخت یارانه‌ها از سوی خود به عنوان رئیس جمهور احتمالی آینده افزود: اجرای این رون باید با ارزیابی کامل تداوم یابد تا که به نفع اقشار آسیب پذیر جامعه است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ارتباط با اجماع اصلاح طلبان برای معرفی کاندیدای نهایی در انتخابات خاطر نشان کرد: اگر از سوی اصلاح طلبان اجماعی رخ دهد قطعا نتایج اجماع را می‌پذیرم و تمکین خواهم کرد و باید بگویم در دیدار با شریعتمداری هیچ بحثی در مورد اجماع اصلاح طلبان صورت نگرفته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.