اصلاح‌طلبان درون نظام در انتخابات ریاست جمهوری حضور جدی خواهندداشت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در حاشیه دهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه بنده برای عضویت در شورای مرکزی جدید جامعه اسلامی مهندسین کاندیدا شدم گفت: از سوابق تشکیلاتی بنده همکاری با جامعه اسلامی مهندسین استان کرمان است.

زاهدی در پاسخ به سوالی در خصوص وحدت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: امیدوارم همه گروه‌های اصولگرا و گروه‌های طرفدار انقلاب و نظام حضور پرشوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم داشته باشد و فکر هم می‌کنم همه طیف‌ها حضور داشته باشند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: دعا می کنم اصولگرایان در انتخابات آینده ریاست جمهوری به وحدت برسند.

زاهدی در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات گفت: ممکن است اصلاح طلبان به اسم اصلاح طلبی وارد عرصه انتخابات نشوند ولی گروهی از آنها که در درون نظام هستند حتماً حضور خواهند داشت.

عضو کابینه دولت نهم در پاسخ به  این سوال که عملکرد دولت دهم را چگونه می‌بینید، گفت: بنده تنها می‌توانم بگویم عملکرد دولت نهم خوب بود و نمی‌توانم در مورد دولت دهم اظهار نظر کنم چراکه خود را متعلق به دولت نهم و گفتمان سوم تیر می‌دانم.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس نهم در پاسخ به این سوال که چرا با وجود تعلق به گفتمان سوم تیر عضو جبهه پایداری نشدید؟ گفت: بنده هر جا بوی اصولگرایانه داشته باشد حضور دارم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.