اصلاح‌طلبان در پی فراهم کردن اسباب فتنه تازه می باشند

۲۳م دیماه ،

حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اصلاح‌طلبان برای انتخابات‌ آینده و ایجاد آشوبی تازه برنامه‌ریزی دارند و مطرح کردن “انتخابات آزاد” نیز در راستای همین هدف است.

حجت‌الاسلام “حسین ابراهیمی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ اظهارات اخیر بعضی اصلاح‌طلبان مبنی بر “انتخابات آزاد” اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در انتخابات سال ۸۸ نیز این حرف‌ها را می‌زدند و کمیته صیانت از آرا را مطرح کردند.

عضو جامعه روحانیت مبارزه ادامه داد: اصلاح‌طلبان برای انتخابات‌ آینده و ایجاد آشوبی تازه برنامه‌ریزی دارند و مطرح کردن انتخابات آزاد نیز در راستای همین هدف است.

وی تاکید کرد: در انتخابات ۸۸ نیز مقدمه آشوب و فتنه‌گری را از چند ماه قبل آغاز کردند و در حال حاضر نیز اصلاح‌طلبان اسباب توطئه‌ای جدید را فراهم می‌کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا انتخاباتی آزادتر از کشورمان برگزار نمی‌شود، گفت: برگزارکنندگان انتخابات از گروه‌های مردمی می باشند و چنین انتخاباتی درکجای دنیا وجود دارد؟

وی ادامه داد: مردم اصلاح‌طلبان را از صحنه کنار گذاشتند و آنان مردود شده‌اند و مقبولیتی ندارند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در هیچ انتخاباتی سابقه ندارد که یکی از کاندیداها در نیمه شب و قبل از شمارش آرا خود را پیروز انتخابات اعلام کند، تصریح کرد: هنگامی همین اشخاص دیدند که واقعیت با نظر آنان فاصله زیادی دارد، آشوب‌های خیابانی و تقلب را کلید زدند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان با خط امام (ره) و انقلاب بسیار فاصله دارند، افزود: کاندیداهای فتنه‌انگیز سال ۸۸ اسما کاندیدا و رسما برانداز بودند.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: با توجه به واقعیت‌های موجود به نظر می‌رسد که اصلاح‌طلبان در حال تهیه آتش فتنه تازهی می باشند.

انتهای پیام/پ۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.