اصلاح‌طلبان دست‌پرورده کارگزاران هستند

عضو حزب اعتماد ملی گفت: کارگزاران پایه گزاران اصلاح طلبی هستند و کسانی که باعث شکستگی میان این دو می شوند افراطی های هستند که محکوم به شکستند.

رئوف قادری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با تأکید بر این مطلب که هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات باز نخواهد گشت گفت: هاشمی رفسنجانی یک شخصیت فراجناحی است که مورد حمایت هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب است.

وی افزود: این حمایت تا جایی است که جناح های رقیب درباره هاشمی به جمع بندی خواهند رسید چرا که وی از اردوگاه راست بوده و سابقا عضو جمعیت روحانیت مبارز بود و از طرف تفکر و اندیشه های ایشان نزدیکی بسیاری به اندیشه های اصلاح طلبی دارد.

عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به این نکته که وجود شخصیت های فراجناحی ضرورت تاریخی دارد گفت: با اینکه هاشمی مخالفان بسیاری دارد.

قادری در ادامه گفت: کارگزاران پایه گزاران اصلاح طلبی هستند و کسانی که باعث شکستگی میان این دو می شوند افراطی های هستند که محکوم به شکستند.

این عضو حزب اعتماد ملی در پایان با انتقاد از دولت های پیشین گفت: ما از افرادی حمایت می کنیم که تبعیضی برای اقلیت دینی و قومی قائل نشده و فعالیتی مخالف منویات رهبری و قانون اساسی انجام ندهند.

انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.