اصلاح‌طلبان یک حرف راست بگویند مردم باور کنند

حجت الاسلام ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اصلاح طلبان چه در دولت اصلاحات و چه پس از فتنه ۸۸ حرف تا عملشان کاملا با هم مغایر بوده است اما بهتر است یک حرف راست بگویند تا مردم باور کنند.

حجت‌ الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات  ضد و نقیض اخیر برخی از چهره‌ های  اصلاح طلب مدعی پیرو خط امام(ره) اظهار داشت:‌ اصلاح‌طلبان در طول ۸ سال حکومت نشان دادند که بین حرف تا عمل‌شان فرسنگ‌ها فاصله است چراکه آنها حرف‌های شیرین و دلنشینی می‌زنند اما حادثه فتنه ۸۸ مصداق بارز عملکرد و خدمت آنها به امام(ره)، انقلاب و نظام بود.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در دوران حیات امام(ره) حتی قصدشان براندازی و فتنه بود، تصریح کرد: اصلاح ‌طلبان از ابتدا با اهداف توطئه‌  در دل نظام نفوذ کردند، یکی از مصادیق بارز  توطئه‌  آنها حمله به شورای نگهبان بود که  می‌ کوشیدند شورای نگهبان را حذف کنند که خوشبختانه تدابیر و درایت امام(ره) آنها را بر سر جای خودشان نشاند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این مطلب که در جریان فتنه ۸۸ عمده  اصلاح‌طلبان با چهره‌های برانداز همکاری می‌کردند، ادامه داد: بسیاری از اصلاح طلبان فتنه ۸۸  را به درستی محکوم نکردند و از کنار فتنه ۸۸ گذشتند لذا دوم خرداد برگرفته از اندیشه‌ های امام (ره) نبوده چراکه اندیشه‌های امام(ره)، فتنه،‌ ریختن به خیابان‌ها و هجمه به ملت ایران نبوده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه بابیان اینکه انزوای اصلاح طلبان از نظام به معنای  انزوای مردم از نظام نیست، خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان حضور در صحنه را به حساب نیاوردند چراکه اگر حسن نیت نشان می دادند مردم از آنها حمایت می کردند، آنها خود با عملکردشان مردم را نسبت به خود دلسرد کردند.

“انتهای پیام”/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.