اصلاح‌طلبان ‌به فکر پیروزی در انتخابات مجلس ‌باشند/سکوت ‌به معنای مرگ جریان اصلاحات نیست

یونسی ‌در همایش هم‌اندیشی جبهه اصلاح‌طلبان‌:

دستیار ارشد رئیس‌ جمهور گفت: پیروزی بعدی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس تکمیل می‌شود تا یک مجلس شایسته دولت تدبیر و امید روی کار آمده و برای همیشه این گفتمان را پایدار کند.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز، از اصفهان حجت‌الاسلام علی یونسی بعد از ظهر امروز در همایش هم‌اندیشی جبهه اصلاح‌طلبان استان اصفهان اظهار کرد: دو جریان سیاسی اصیل به نام اصولگرایی و اصلاح‌طلبی از پیش از انقلاب تاکنون وجود داشته‌اند و در تمام این سه دهه با هم رقابت کرده و دعوای سیاسی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه این دو جریان با رقابت‌هایی که داشتند، اما حرمت یکدیگر را نگاه می‌داشتند، افزود: امام خمینی و رهبر معظم انقلاب همواره بر وجود و زنده ماندن این دو جریان در کشور تاکید داشته‌اند و اگر اصلاح‌طلبان در دولت گذشته سکوت کرده بودند نباید این سکوت را به مرگ جریان اصلاحات تعبیر کرد.

دستیار ارشد رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه اصلاحات زنده بود که توانست حماسه ۲۴ خرداد را خلق کند تصریح کرد: همواره اختلاف‌افکنی در هر جریانی می‌تواند شکست را در پی داشته باشد و اصلاح‌طلبان به دلیل اختلافی که در سال ۸۴ با یکدیگر داشته‌اند و اصولگرایان نیز به دلیل همین اختلافات در انتخابات ۲۴ خرداد دچار شکست شده‌اند.

وی با توجه به اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات اخیر در اوج شعور سیاسی و از خودگذشتگی حاضر شده‌اند بیان کرد: از سوی دیگر در پایان انتخابات پدیده مبارکی رخ داد که حاصل آن همگام شدن تفکر مردم در شهرهای دوردست با مردم کلان‌شهرها بود.

وی با اعتقاد بر اینکه باید باور کنیم که همه ملت ایران فرهیخته شده و از اندیشه‌های فردگرایانه فاصله گرفته است گفت: پیروزی بعدی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس تکمیل می‌شود تا یک مجلس شایسته دولت تدبیر و امید روی کار آمده و برای همیشه این گفتمان را پایدار کند.

وی با بیان اینکه از همه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان باید مراقب افراطیون این دو جریان باشند گفت: از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان می‌خواهیم که برای یک رقابت نفس‌گیر برای مجلس آینده آماده شوند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.