اصلاح خطوط اتوبوسرانی در شمال تهران

فروردین ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۳ از اصلاح خطوط اتوبوسرانی در شمال تهران خبر داد.

طیبانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: به منظور رفاه حال شهروندان وتسهیل دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی اصلاح خط اتو بوسرانی ابتدا به انتهای بزرگراه نیایش، میدان پیروزان به میدان شهید حقانی و ونک به صادقیه از جمله مورد نظر در بازنگری عنوان کرد.

طیبانی با اشاره به اصلاح هندسی تقاطع بزرگراه نیایش و ولی عصر تصریح کرد: اصلاح خط اتوبوسرانی میدان پیروزان به میدان شهید حقانی با اتمام اصلاح هندسی تقاطع بزرگراه نیایش- ولی عصر به اجرا گذاشته می گردد.
وی با اشاره به مسیر این خط اتوبوسرانی افزود: با اصلاح این خط، این خط اتوبوس ها از خیابان ولی عصر و میدان ونک عبور کرده ومسافران را به پایانه حقانی منتقل می کنند.
طیبانی با اشاره به راه اندازی خط نیایش به انتهای آن تصریح کرد: خط اتوبوسرانی ابتدای نیایش به انتهای آن با توجه به وجود خط تاکسیرانی این مسیر برای سرویس دهی به شهروندان راه اندازی می گردد.
وی با اشاره به ازدحام جمعیت در خط ونک – صادقیه اظهار داشت: با توجه به وجود خط تاکسیرانی مستقر در پایانه ونک و عدم پاسخگویی آنها برای جابجایی مسافران در ساعات ازدحام خط اتوبوسرانی از ونک به میدان صادقیه با عبور از خیابان ملاصدرا، بزرگراه کردستان،جلال آل احمد و خیابان سازمان آب به میدان دوم صادقیه و برگشت در همین مسیر مسافران را به مقصد ونک انتقال دهد.
وی خاطر نشان کرد: این خطوط در آینده ای نزدیک اجرا و راه اندازی می گردد. /ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.