اصلاح قانون سرباز قهرمان بیشتر مصرف سیاسی دارد تا رفع نیاز

کامران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

نماینده مردم اصفهان در واکنش به طرح اصلاح قانون سرباز قهرمان گفت:‌ این طرح بیشتر از آنکه مصرف محتوایی و رفع نیازی داشته باشد مصرف سیاسی دارد.

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در رابطه با اصلاح قانون سرباز قهرمان که نمایندگان با ۱۲۴ رای با دوفوریت آن مخالفت کردند، گفت:‌ در شرایط فعلی نیازی به طرح و تصویب چنین قانونی نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که امروز قدرت هر کشوری را با استناد به پیشرفت علمی آن می‌سنجند و دانشمندان و نخبه‌های جوان ما هم در این عرصه گام ‌های موفق تری برداشته اند، لذا نباید به صورت تبعیض‌آمیز قانون گذاری کنیم.

کامران با بیان اینکه تصمیم مقطعی و قانونگذاری سیاسی منطقی نیست، اظهار داشت:قانون گذار باید به گونه ای عمل کند که تمام مخاطبین و ذی نفعان بهره ببرند نه اینکه صرفا منافع عده ای خاص در نظر گرفته شود.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت در ادامه اظهار داشت:‌موضوع اصلاح قانون سرباز قهرمان بیشتر از آنکه مصرف محتوایی و رفع نیازی داشته باشد، مصرف سیاسی دارد.

کامران خاطرنشان کرد:‌اگر در شرایط فعلی اگر قرار است برای عده ای خاص قانون گذاری کنیم، باید در مورد نخبه‌ها و دانشمندان علمی که بازده کارشان مهمتر است، تصمیم‌گیری کنیم.

انتهای پیام/ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.