اصلاح مناسبات سیاسی و تجاری با اروپا

رئیس کمیسیو ن برنامه و بودجه مجلس خواستار شد:

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم خواست نمایندگان از دولت تازه است، گفت: اگر رئیس جمهور بتواند مناسبات سیاسی ایران با کشورهایی که به نحوی از قبل طرف تجاری ایران بوده اند و اکنون سطح این روابط کاهش یافته را اصلاح کند می توان به بهبود وضعیت اقتصادی امیدوار بود.

غلامرضا مصباحی مقدم با اشاره به اینکه نگاه به کابینه دولت یازدهم اجمالا مثبت است، تصریح کرد: ترکیبی که آقای روحانی برای کابینه خود ارائه کرده اکثرا رای آور است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معیشت مردم و بنیانگذاری اساس و مبنایی که نتیجه آن رشد سریع اقتصادی باشد ضروری ترین موضوعی است که دغدغه بسیاری از نمایندگان مجلس است.

به گزارش ممتازنیوز وی که با خبرگزاری خانه ملت گفتگو کرده است، ادامه داد: اگر رئیس جمهور بتواند مناسبات سیاسی ایران با کشورهایی که به نحوی از قبل طرف تجاری ایران بوده اند و اکنون سطح این روابط کاهش یافته را اصلاح کند و بتواند نظر این کشورها به ویژه اروپایی ها را نسبت به یک تعامل مثبت در تجارت بین ایران و این کشورها جلب کند نتایج بسیاری خوبی رقم خواهد خورد.

مصباحی مقدم در بخش دیگری از اظهاراتش به اظهار نظر دربارهٔ طیب نیا وزیر پیشنهادی اقتصاد که از سوی روحانی معرفی شده است پرداخت و گفت: وی که برای تصدی گری وزارت اقتصاد به مجلس پیشنهاد شده یک وزیر با سابقه علمی و اجرایی مناسب است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: اینکه بتوانند طی مدت قابل قبولی مشکلات اقتصادی کشور را نخستا به مرحله آرامش و تثبیت برساند و در مرحله بعد گام های رو به پیشرفت در این راستا بردارد امیدوار کننده است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین دربارهٔ سازمان مدیریت و برنامه ریزی خاطرنشان کرد: مجلس بسیار موافق احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی است و در حال حاضر طرحی برای احیای این سازمان در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.