اصلاح نرخ برچسب های کرایه تاکسی

جام جم آنلاین: رییس شورای شهر تهران گفت: برچسب نرخ کرایه تاکسی که با مصوبه شورای شهر تفاوت داشته پس از اطلاع رسانی به سرعت اصلاح می شود.

مهدی چمران با اشاره به  تناقض هایی که در مورد برچسب های نرخ کرایه تاکسی با مصوبه شورا وجود دارد، گفت: میانگین افزایش قیمت کرایه های تاکسی ۱۵ تا ۲۱درصد است و شهروندان از پرداخت هرگونه وجه اضافه خودداری کنند.

وی افزود: شورای شهر  با دو خط متخلف تاکسیرانی که به جای ۶۰۰ تومان،۹۰۰ تومان از مسافران دریافت می کردند، برخورد کرد و خوشبختانه مسافران نیز  شورا را از افزایش غیر قانونی خطوط  آگاه می کنند.

رییس شورای شهر تهران از شهروندان خواست تلفنی یا مکتوب گزارش تخلفات را به شورا ارئه کنند تا با دریافت کرایه های اضافه برخورد شود.

 وی افزود: به شکایت های شهروندان به سرعت رسیدگی می شود و در صورت  عدم توجه به تذکرات خاطیان  به دادگاه تخلفات تاکسیرانی معرفی می شوند.

چمران با اشاره به برچسب های تاکسی که نرخ هایی بالاتر مصوبه شورا دارند، اظهارداشت: جالب آن که در این برچسب ها قید  شده بر اساس دستورالعمل شورای شهر تهران نرخ های جدید اعمال می شود که متاسفانه در برخی موارد بر خلاف آن مبلغی است که شورا تعیین کرده است. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.