اصناف تهران تعطیل نیستند

جام جم آنلاین: دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه رونق موجود در بازار در زمان برگزاری نشست کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، بیش از پیش و دوچندان است، گفت: همه اصناف کشور غیر از برخی واحدهای صنفی پیرامون محل برگزاری اجلاس،‌ از پنجم تا دهم شهریورماه به صورت مضاعف فعال خواهند بود.

“احمد کریمی” با اعلام این که هم اکنون در حدود ۱۳۰ صنف مختلف در کشور دسته بندی و در شورای اصناف ثبت شده‌اند، افزود: یکی از اهداف جانبی برگزاری این نشست نمایش رونق وزنده بودن بازار و مراکز تجاری ایران است.

وی ادامه داد: خلاف تصور موجود در میان شهروندان، مطلوب ما در زمان برگزاری نشست غیرمتعهدها،‌ پویایی شهر و تردد روان و سیال خیابان‌ها و پیاده‌روها است، بنابراین شایسته است که همه صنوف با تلاش مضاعف در زمان برگزاری اجلاس حتی زمان کاری خود را افزایش دهند.

به گفته این مقام مسئول برای سهولت تردد و تسریع در خدمت رسانی به مهمانان، برخی از واحدهای صنفی موجود در محل برگزاری اجلاس به طور موقت و در زمان برگزاری این نشست فعالیت محدودی خواهند داشت.

دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با تأکید بر اینکه اعمال تحریم‌های گسترده علیه ایران نتوانسته است بازار ایران را شکست دهد، یادآور شد: ملت ایران در برابر جنگ‌ها و دشمنی‌های بسیاری مقاومت کرده است و به لحاظ توانایی در مقاومت، زبانزد است،‌بنابراین اعمال این تحریم‌ها نیز کاری از پیش نخواهد برد.

در یک هفته گذشته خبرهای ضد و نقیضی درباره تعطیلی برخی از صنوف در زمان برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران منتشر شده بود.

پیش از این رئیس شورای اصناف نیز قویا تعطیلی هر گونه واحد صنفی را در تهران و شهرستان‌ها تکذیب کرده بود.(پایگاه اطلاع رسانی تولید ایرانی)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.