اصولگرایان بیشترین روشنگری را علیه جریان انحرافی دارند/فرار رو به جلوی اصلاح‌طلبان

۲۸م آذر ،

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: اصولگرایان همواره در مقابل جریان‌ انحرافی ایستادگی کرده و بیشترین روشنگری را علیه این جریان داشته اند.

علیرضا جوانمردی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات اخیر  عارف مبنی بر اینکه جریان انحرافی را بخشی از اصولگرایان بوجود آورده‌اند تا مشکلات را به گردن دیگری بیندازند، اظهار داشت: اصولگرایان همواره در مقابل جریان‌ انحرافی ایستادگی کرده و بیشترین روشنگری را علیه این جریان داشته اند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به موضع گیری‌های آیت‌الله مصباح، آیت‌الله جنتی و سایر اصولگرایان علیه جریان انحرافی، افزود: شخصیت‌های مختلف اصولگرا خواستار هوشیاری و بصیرت مردم در مقابل جریان انحرافی شده‌اند و بارها نسبت به آن اخطار داده‌اند.

وی تأکید کرد: از اوایل انقلاب تاکنون جریان‌های انحرافی همواره وجود داشته‌اند و جریان انحرافی کنونی نیز متولد اصولگرایی نیست.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین چنین تحلیل‌ها را مغرضانه خواند و تصریح کرد: اصلاح‌طلبان و عارف برای فرار از قبل خود و اقداماتی که در جریان فتنه انجام دادند، اینگونه اظهارات را مطرح می‌کنند.

جوانمردی اظهار داشت: فتنه ۸۸ از صفحه تاریخ پاک نشده است و اصلاح‌طلبان نیز با اینگونه اظهارنظرها نمی‌توانند قبل خود را پاک کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: مردم اقدامات اصلاح‌طلبان را در فتنه ۸۸ فراموش نکرده‌اند وبار دیگر اجازه تکرار اشتباهات قبل را به اصلاح‌طلبان نمی‌دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.