اصولگرایان به دنبال دشمن فرضی نیستند/ضرورت تعریف روشن از جریان انحرافی

۲۷م آذر ،

حجت‌الاسلام حبیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دبیر کل جبهه ایستادگی گفت: اگر تعریف روشن به مختصات دقیق از یک جریان موسوم به انحرافی به مخاطبین ارائه ندهیم طبیعی است که برخی اشخاص به ایجاد تشکیک و ابهام در جامعه دست زنند.

حجت‌الاسلام یدالله حبیبی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به تحلیل برخی اظهارات مبنی بر ساخت جریان انحرافی توسط اصولگرایان با هدف تطهیر اشتباهات این جریان  اظهار داشت: اصولگرایان به دنبال دشمن فرضی نیستند که همه مسائل را بر دوش این جریان بیاندازند.

دبیر کل جبهه ایستادگی با تاکید بر اینکه اصولگرایان درک درستی از مسائل دارند، بیان کرد: جریان انحرافی به طور اجمالی وجود دارد، اما بسیار خزنده و با برنامه‌ریزی عمل می‌کند، اصولگرایان باید بتوانند به طور دقیق و روشن این جریان را با همه ویژگی‌ها و خصوصیات آن در جهت تبیین افکار عمومی به جامعه معرفی کنند.

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به ادعای بعضی اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه اگر قرار است اصلاح‌طلبان از جریان فتنه توبه کنند، اصولگرایان هم باید از جریان فتنه برای حضور در انتخابات اعلام برایت کنند، گفت:‌ هیچ ارتباط معناداری بین توبه اصلا‌ح‌طلبان از فتنه و برایت اصولگرایان از جریان انحرافی نیست.

نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: اگر تعریف روشن به مختصات دقیق از یک جریان موسوم به انحرافی به مخاطبین ارائه ندهیم طبیعی است که بعضی‌ها به ایجاد تشکیک و ابهام در جامعه دست زنند، لذا باید اصولگرایان و گروه‌های دیگر در آستانه انتخابات در جهت شناسایی این اشخاص که چه کسانی می باشند و چه دیدگاهی دارند بکوشند. 

گفتنی است چندی پیش یکی از اصلاح طلبان که قصد کاندیداتوری برای انتخابات آینده را دارد مدعی شده است جریان انحرافی را بخشی از اصولگرایان درست کردند تا مشکلات را به دوش دیگری بیاندازد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.