اصولگرایان واقعی iبه دام انحراف نمی‌افتند/ اصلاح‌طلبان شانتاژ می‌کنند

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با تأکید بر این نکته که اصولگرای واقعی در دام انحراف نمی‌افتد، گفت: اصلاح‌طلبان با نزدیک شدن iبه انتخابات مشغول شانتاژ می باشند.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره iبه فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ آرامش جو سیاسی توسط نمایندگان،‌ دولت و سایت مسئولان و فعالان سیاسی گفت: متأسفانه ملاحظه می‌شود که از این امر تخطی شده و اصلاح‌طلبان iبه صورت مدام با سخنرانی‌هایشان سببات اختلال در جامعه را پدید می‌آورند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در ادامه iبه اظهارات مجید انصاری اشاره کرد و گفت: ایشان می‌گویند از اول می‌دانستم روش اقتصادی احمدی‌ن‍ژاد مشکل‌زا خواهد بود و ما را iبه بن‌بست کشانده‌اند و این اظهارات در حالی است که مقام معظم رهبری همواره می‌گویند ما iبه بن‌بست نرسیده‌ایم.

وی بر همین اساس تصریح کرد: انصاری در جای دیگر می‌گوید قانون اساسی و نظام را قبول داشته و از حرکت براندازانه اجتناب می‌کند و این در حالی است که هنوز موضع خود را در برابر فتنه ۸۸ مشخص نکرده‌اند.

نجابت با بیان این مطلب که چسباندن جریان انحرافی iبه اصولگرایان استرات‍ژی جدید اصلاح‌طلبان است گفت: در حالی که خودشان شاخه‌شاخه شده‌اند و شاخه‌های یکدیگر را قبول ندارند،‌ اصولگرایان را انشقاق یافته می‌دانند و آنها را iبه جریان انحرافی ربط می‌دهند و این در حالی است که مقام معظم رهبری چند سال پیش، واژه اصولگرا را تبیین کرده‌اند که یک اصولگرای واقعی،‌ ساده‌زیست، و استکبارستیز بوده و گفتمان اسلام،‌ انقلاب و ولایت فقیه را قبول دارد و همواره iبه مطالبات مردم می‌پردازد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان با تأکید بر این نکته که اصولگرای واقعی در دام انحراف نمی‌افتد خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان با نزدیک شدن iبه انتخابات مشغول شانتاژ می باشند و من معتقدم اصولگرایانی که از راه اصولگرایی منحرف شوند دیگر اصولگرا نیستند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.