اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات باید بر سر ۲ کاندیدا به اجماع برسند

۱۶م اسفند ،

عضو شورای مرکزی جامعه نمایندگان ادوار گفت: اصولگرایان در صورت به اجماع رسیدن بر سر ۲ کاندیدا به پیروزی در انتخابات می‌رسند.

همت بیگ‌مرادی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با فعالیت جامعه نمایندگان ادوار اظهار داشت: در جلسه اخیر اعضای جامعه نمایندگان ادوار در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری تصمیم بر این شد که اصولگرایان  باید بر سر ۱ الی ۲ کاندیدا به اجماع برسند.

عضو شورای مرکزی جامعه نمایندگان ادوار با بیان اینکه  اصولگرایان در صورت به اجماع رسیدن به پیروزی در انتخابات می‌رسند، تصریح کرد: در جلسه اعضای شورای مرکزی قرار براین شد که در صورت نظر خواهی کاندیداهای ریاست جمهوری از آنها درخواست کنیم که در جهت وحدت و به اجماع رسیدن اصولگرایان تلاش کنند و به هیچ وجه در باغ سبز به آنها نشان ندهیم.

بیگ‌مرادی با اشاره به صحبت‌های دبیر کل جامعه نمایندگان پیرامون کاندیداتوری باهنر بیان کرد: با توجه به اینکه باهنر صحبتی مبنی بر ورود به صحنه  انتخابات نداشته اما کوهکن به صراحت اعلام کرد که آقای باهنر به طور قطع در انتخابات حضور می‌یابد.

مسئول تشکیلات جامعه نمایندگان ادوار تاکید کرد: در صورت حضور “باهنر” در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری، جبهه پیروان خط امام و رهبری و اصولگرایان از کاندیداتوری وی حمایت می‌کنند.

وی گفت: در نظر داریم در جلسات اتی جامعه نمایندگان ادوار دیداری با باهنر در زمینه مباحث انتخاباتی برگزار کنیم؛ تاکنون تنها دیدار اعضای جامعه نمایندگان با متکی در ماه‌های قبل بوده‌ است.

عضو شورای مرکزی جامعه نمایندگان ادوار خاطر نشان کرد: در جامعه نمایندگان ادوار نسبت به مبحث انتخابات شوراها تصمیمی اتخاذ نشده و تا پایان سال ۹۱ در اینباره شورای مرکزی تصمیم گیری می‌کندَ.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.