اصولگرایان جریان مرده اصلاحات را به حساب نمی‌آورد که بخواهد فضا را علیه آنها ملتهب کند

۱۷م آذر ،

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: در فضای بی‌اعتمادی مردم نسبت به جریان اصلاحات، اصولگرایان اصلا این جریان مرده را به حساب نمی‌آورد که بخواهد فضا را علیه آنها ملتهب کند.

صدیقه شاکری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات بعضی اصلاح طلبان  مبنی بر اینکه اصولگراها به خاطر ترس از حضور اصلاح‌طلبان در فضای سیاسی فضا را ملتهب می‌کنند، اظهار داشت: فضا علیه کسی ملتهب می‌شود که دارای جایگاه در منظر مردم باشد، اما اصلاح‌طلبان جایگاه مثبتی در بین مردم ندارند.

شاکری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان دیگر حیات سیاسی ندارند که اصولگراها از حضور آنها بترسند، بیان کرد: مردم توبه‌ای از سوی اصلاح‌طلبان نسبت به فتنه ۸۸ ندیده و نشنیده‌اند که بخواهند اقبالی به طرف آنها داشته باشند و این گروه در نزد مردم مرده سیاسی می باشند.

وی تصریح کرد: در جریان فتنه ۸۸ نیت اصلاح‌طلبان بر همگان مشخص شد، اما آنها فکر می کنند با گذشت چند سال مردم عملکرد آنها را فراموش کردند، و آنها اکنون در مسیر انقلاب قرار گرفته اند، که اصولگراها از حضور آنها می ترسند.

عضو جمعیت ایثارگران با یادآوری وقایع حرمت شکنی عاشورای ۸۸ گفت: اصلاح طلبان اگر در صحنه سیاسی  هم حضور پیدا کنند رأی نخواهند آورد، چرا که آنها لیاقت حضور در صحنه سیاسی را ندارند و زمانی که پست و جایگاه سیاسی داشتند، نشان دادند که کارآمد نیستند؛ بنابراین مردم نسبت به آنها سلب اطمینان کردند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: درچنین فضای بی‌اعتمادی مردم نسبت به جریان اصلاحات، اصولگرایان اصلا آنها را به حساب نمی‌آورند که بخواهند فضا را علیه آنها ملتهب کنند.

عضو جمعیت ایثارگران اظهار داشت: مردم اشخاص خدمتگزار و متدین می‌خواهند که به رهبری مطلقه فقیه ایمان دارند و گوش به فرمان ولایتند، بنابراین اگر کسی کوچکترین کم توجهی به مقام ولایت روا دارد، مردم از آنها فاصله گرفته و یقین بدانند که مغضوب مردم خواهند شد.

لازم به ذکر است که رسول منتجب نیا طی اظهاراتی مدعی شده که اصولگراها به خاطر ترس از اصلاح‌طلبان فضا را ملتهب می‌کنند و  این در صورتی است که اصلاح‌طلبان هنوز در صدد مرز بندی با جریان فتنه برنیامده و موضع خود را به وضوح بیان نکرده‌اند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.