اصولگریان برای رسیدن به وحدت اختلاف را کنار بگذارند

۱۲م دیماه ،

حجت الاسلام اکرمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: پرهیز از اختلاف‌‌ نظر و درگیری‌های سیاسی و حزبی، حرکت در چارچوب گفتمان اصیل امام و انقلاب به طور حتم اصولگریان را در مسیر روشن وحدت هدایت خواهد کرد.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ سازو‌کارهای ایجاد وحدت میان اصولگرایان در راستای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده گفت: به طور حتم مهمترین مولفه‌هایی که می‌تواند اصولگرایان را در پیشبرد اهداف‌شان در رسیدن به وحدت در راستای انتخابات آینده یاری کند ارائه تعریف جامع و مانعی از دامنه اصولگرایی است.

وی افزود: اصولگریان می‌توانند با به کار‌گیری یک سازوکار منسجم، مدون و در قالب اندیشه‌های رهبری در جهت ایجاد یک وحدت رویه در انتخابات آینده گام جدی را بردارند.

حجت الاسلام اکرمی تصریح کرد: پرهیز از اختلاف نظر و درگیری‌های سیاسی و حزبی، حرکت در چارچوب گفتمان اصیل امام و انقلاب به طور حتم اصولگریان را در مسیر روشن وحدت هدایت خواهد کرد.

گفتنی است در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده بسیاری از جریانات اصولگرا درصدد می باشند تا با ارائه سازوکاری مناسب با یک وحدت رویه در انتخابات آینده حضور چشمگیری داشته باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.