اصولگریان در انتخابات آینده مراقب جریان انحرافی باشند

۱۶م دیماه ،

دبیرکل جامعه اصناف و بازار گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده به طور حتم رقابت اصلی بین اصولگرایان بیشتر خواهد بود اما این نکته نیز حائز اهمیت است که نباید فعالیت‌های جریان انحرافی را نادیده گرفت.

احمدکریمی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ فضای سیاسی حاکم در کشور برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده گفت: در حال حاضر وضعیت مناسبی در کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر حاکم است که امیدواریم این موضوع با مشارکت مردم در انتخابات تکمیل شود.

وی افزود: قبل از دوره نهم و دهم ریاست‌جمهوری میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان رقابت شدیدی در وادی انتخابات حاکم بود اما متاسفانه اصلاح‌طلبان به سبب حرکتی که در سال ۸۸ انجام دادند از حالت طبیعی خود خارج شده و خط مشی بیگانگان را طی کردند، لذا بعید است که این طیف سیاسی در انتخابات سال آینده نقش پررنگی داشته باشد.

کریمی اصفهانی اظهار داشت: در این دوره انتخابات به طور حتم رقابت بین اصولگرایان بیشتر خواهد بود اما این نکته نیز حائز اهمیت است که نباید فعالیت‌های جریان انحرافی را نادیده گرفت.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار تصریح کرد: مردم، مسئولین و طیف‌های سیاسی اصولگرا باید نسبت به فعالیت‌های جریان انحرافی دقت عمل بیشتری داشته باشند.

گفتنی است در حالی که کمتر از ۶ ماه تا انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده باقی مانده است بسیاری از جریانات سیاسی از رقابت میان اصولگریان در این انتخابات خبر می‌دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.